härlig gratis sida med webcamchatt...

Kön
Man
detta är en sida för helt "vanliga" personer, med vanliga så menar jag personer som du och jag, alltså inga porr-skådisar eller liknande som tar betalt för att visa sig... detta är en webbkamera-chatt, om du vill ha cammen igång är frivilligt...

http://www.nasty-dreamz.com/start_swe.htm

när jag e inloggad så är mitt namn "Andy BS" eller "Andy den harde"

Om man vill kan man även bli medlem på sidan (vilket jag är) det är gratis och man kan skapa en liten profil och ha en liten visningsbild... (jag har bild på min rakade kuk för övrigt)

så gå in och bli medlemmar ni med... ni kommer inte bli besvikna... här e adressen igen...

http://www.nasty-dreamz.com/start_swe.htm

jag e online där just nu... tid:01.05
kommer vara det ett tag till



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 
Kön
Man
ni som e där och kanske e medlemmar kan väl skriva vad ni heter när ni e där... det kan även ni som inte e medlemmar göra... vi kanske ses där och har lite "kul"



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm, har köpt cam och gillar att visa mina sprut där. Brukar bli rätt rejäla kladdiga satser när man smekt sig en stund.

Shack är namnet där med. Jag blir kåt på tjejer, men precis som att jag gillar när det sprutar sperma i porrfilmer, så gillar jag snygga kukar som sprutar.

/Shack
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Nä, man måste inte ha cam. Men det kan bli lite surt om man inte ger sig tillkänna. Det är inte alla killar som tycker att det är OK att visa upp sig för andra killar.

Men jag som har en rätt snyg kuk och sprutar hårt och mycket har ju inget att skämmas för ;)

Det är rätt uppkåtande att sexchatta också, tycker jag. Precis som det är skönt att läsa här om kåta onanistunder.

/Shack
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Mmm... Har varit inne på dessa sidor flera gånger nu och kikat. Riktigt, riktigt upphetsande att se alla killar som runkar... :p
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm... Har varit inne på dessa sidor flera gånger nu och kikat. Riktigt, riktigt upphetsande att se alla killar som runkar... :p

Ja killar finns det gott om, Lite färre tjejer dock ^_^. finns väl en och annan men de har ju lite mer att stå i. Vissa killar är helt hänsynlösa och messar sönder dem från den stunden de kommer in. Galet säger jag!
 
T

tåmten [slutat onna]

Gäst
jajemensan, mycket trevlig sida det där :D, medlem å kallar mig för runkaren där
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
webcamchat

då kan du bland annat få se min kuk om du har tur. :cool:
Eller andra helt vanliga kåta människor som chattar och snuskar sig!

/shack
 
Toppen