Härlig och kåt syn genom fönster....

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Jag har ett kontorsrum rätt högt upp i ett hus mitt i centrum. Mitt emot ligger ett bostadshus med stora regäla fönster. Brukar sitta och titta in till folk när jag snackar i telefonen eller tar några pauser. Alltid kul att se vad de har för sig.

Hade sett att det bodde en hel del yngre singlar i huset både killar och tjejer. Hade spanat in en kille som var jävligt snygg (enligt mitt tycke). Rätt lång, blond, vältränad, 20-22 år. Han har sitt vardagsrumsfönster strax nedanför mitt kontorsfönster. Hade sett honom några gånger stått och rökt genom ett fönster. Eftersom det var sommar var han oftast rätt lättklädd, med bar överkropp och kallingar eller shorts på sig. Han gillade också att kolla på film från en stor widescreen-TV.

En förmiddag "råkade" jag se att det rörde sig på TV:n. Det var inte någon actionfilm av de måtten utan det var mycket riktigt en porrfilm. Blev genast mycket intresserad och uppkåtad av detta. Hjärtat började banka och så även en viss kroppsdel lite längre ner.

Plöstligt ser jag att han ställer sig upp och blir fullt synbar i fönstret - helt naken och med världens bånge. Jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Där stog den jävla snyggingen helt naken 10 meter framför mig med en jättekuk och runkade framför sin TV. Tyvärr pågick det inte så länge innan han satte sig i soffan igen och försvann. Efter någon minut stoppade han filmen, reste på sig igen - helt naken - med en kuk som hängde mellan bena som en hingst. Tog ut skivan kliade sig lite i baken och tog bort ett stort badlakan från soffan och försvann....

Min sats hamnade i papperskorgen och det var fasligt svårt att börja jobba igen.

Efter den dagen var det med ett pirr i magen jag kom till jobbet varje morgon. Tyvärr fick jag inte se så mycket mer av honom. Några veckor senare flyttade han och försvann.

Det var en härlig upplevelse vill jag lova! :p
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Hehe... Låter som en häftig syn!
Jag har ibland själv kommit på mig när jag bott på hotell och inte dragit för fönstren. Det har hänt att jag legat och mysrunkat och tittat på TV och ibland har det varit bostäder eller kontor tvärsöver. Tanken har fallit in att det kanske någonstans står någon och kikar... Spännande!
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Hade det varit en tjej hade det varit intressant. Nu var det bara ointressant. Men tänk om man fick se en tjej sitta där och runka. Mums.
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Goboy

Hade det varit en tjej hade det varit intressant. Nu var det bara ointressant. Men tänk om man fick se en tjej sitta där och runka. Mums.
Jag har ett par upplevelser från min granne mitt emot och en våning ner. Jag har mitt skrivbord där jag sitter och pluggar precis vid fönstret riktat utåt så att säga. Ser henne ofta sittandes vid sitt skrivbord eller vid tvn, ibland iförd morgonrock och handduk om håret på kvällen.

En kväll var allt dock helt och hållet annorlunda. Ut kommer hon ur sitt badrum (bor i studentkorridor och alla rummen är identiska), med handduk om huvud och kropp, då hon plötsligt droppar hannduken och stär där naken endast iförd den hon har på huvudet. Gudars skymning vilken kropp säger jag bara! Inte sådär magert spetig utan otroligt vackra kvinnliga former! Brösten så där greppvänliga som handen i en handske! Vad jag kunde se, även en fin välvårdad buske =D

Ärligt talat lossnade hakan helt och hållet och ögonen ploppade nästan ut på mig :) Trodde ALDRIG att jag skulle få se henne göra detta inför mig framför hennes fönster. Hon MÅSTE vara medveten av insynen också då hon bor på bottenvåningen. Men vem vet :) Hon kanske ville visa vad som bjuds om man spelar korten rätt ;D
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
torkel: Det där det var kåt läsning. Det närmaste jag har kommit är vid stranden. En tjej i stringbikini eller vad man ska kalla det och utan bh. Det ni. Och jag kände henne för den delen med. En gammal klaskamrat.
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Goboy

torkel: Det där det var kåt läsning. Det närmaste jag har kommit är vid stranden. En tjej i stringbikini eller vad man ska kalla det och utan bh. Det ni. Och jag kände henne för den delen med. En gammal klaskamrat.
Tyvärr flyttar jag om en månad och kommer inte ha insyn i hennes lägenhet något mer. Lite trist måste jag säga ;D
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Sitter och bläddrar i lite gamla trådar för att se vad alla onanister skrev om förr i tiden. ;) Tänkte att det kunde vara kul att fortsätta på vissa av dem istället för att starta nya trådar om ämnen där det kanske redan skrivits en del mysiga saker. :)

Hade en granne i huset bredvid som alltid gick runt i underkläder, året om! Hon kan inte ha varit äldre än 25, och hade en väldigt fin och nätt kropp!

Hon flyttade dock för ett par veckor sedan, till min stora sorg... :( Dock såg jag häromdagen att det nu flyttat in TVÅ tjejer i samma ålder! Om de bara är rumskompisar, systrar eller ett par vet jag inte än. Det jag vet är att jag längtar till sommaren då lägenheterna i mitt område tenderar att bli varma som en bastu, så då kanske man även får se dessa skönheter i lite färre plagg! :D
 
Toppen