Härlig runkupplevelse

blundjohn

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
För flera år sedan hade jag en underbar upplevelse. På en semesterort vid medelhavet hade jag en lägenhet på femte våningen. På andra sidan gata fanns ett annat hotell som var några våningar högre, och på taket fanns en solterass. En dag när jag hade duschat efter lunch så ser jag från mitt sovrum en kvinna stå vid räcket på taket mittemot. Jag ser att hon låter blicken vandra över byggnaderna på min sida gatan och inser att hon snart kommer att kunna titta in i mitt rum. Utan att tänka på konsekvenserna börjar jag runka min styvnande kuk. En underbar känsla! Jag ställer mig i en vinkel mot fönstret så att jag i ögonvrån ser henne titta och ser hennes blick fastna på mitt fönster. Jag blir så kåt att jag nästan inte kan hålla mig, men fortsätter att runka och visa att jag njuter. När det går för mig fegar jag tyvärr ur och tar ett steg åt sidan - men vilken orgasm! Nästa dag tog jag dock igen det. En annan kvinna stod vid räcket och jag upprepade mitt runkande. Denna dam tog en stol och satte sig lite diskret, men jag såg att hon hela tiden höll blicken på mig och min kuk. Den är gången lät jag kvinnan se mig njuta hela vägen och sprutade en rejäl sats på golvet. Tyvärr har jag inte fått uppleva detta igen, men skulle vilja! Hör gärna av er om någon har tips på hur jag ska kunna njuta av samma sak igen!
 
Toppen