Härlig stund på Blue Vision

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej är det någon som har erfarenhet från Blue Vision, det är en porrklubb pålinhdjolmren i Stockholm!
Jag och min sambo var får för några år sen och det var mycket män där som följde oss var vi en gick inne på stället men detvart bättre när vi gick in på avdelningen för endast par så det vart lyckat till slut!!!!
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Den senaste tiden har stället blivit allt bättre genom att det drivs väldigt seriöst. Parkvällarna skulle ni kunna pröva på, torsdagar tema naket, onsdag lördag parkvällar. Jag har varit där många gånger, både ensam och med min tjej (transperson).
 

Lummer

Medlem
Ålder
27
Kön
Man
Besöker BV titt som tätt när jag besöker Stockholm. Tycker det brukar vara helt OK. Allt beror ju på vilka som är där och hur stämningen är. Det varierar från dag till dag. Många timmar har spenderats där och många roliga möten ;)
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Besöker BV titt som tätt när jag besöker Stockholm. Tycker det brukar vara helt OK. Allt beror ju på vilka som är där och hur stämningen är. Det varierar från dag till dag. Många timmar har spenderats där och många roliga möten ;)
Jag brukar vara där på torsdagar då är det nakenkväll och jag gillar att gå omkring naken och visa upp mig!
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Förra lördsgen fick jag sällskap av min fru när jag besökte BV för att träffa lite män och transor som var sugna på lite sex, jag klädde av mig naken som vanligt min fru frågade måste man klä av sig naken?
Det var första gången hon var där så vi gick runt och tittade lite hon var nyfiken på stället hon har varit på Manhattan en gång tidigare så hon tyckte att BV var bättring när hon fick se stället.
Hon tyckte att det var mycket män här på
BV, så då vill du inte vara naken då frågade jag, inga problem med att vara naken svarade hon och gick ut och klädde av sig naken och hängde in sina läder i skåpet!
Och då fick vi ett gäng män som hängde på oss vart vi en gick så till slut slog vi oss ner ingen soffa och tittade lite på porrfilm.
Min fru har ganska små bröst men hon har nestor vårtgård 7-8 cm i diameter och stora bröstvårtor som är cm långa och styva, så det vart många män som stod och tittade på henne och runkade.
Efter en stund så reste vi på oss och gick till ett rum där vi ställde oss och hängde på en bänk och tittade på en porrfilm och då vart det några män som också kom in och tittade på oss och några händer började på att smeka fin frus bröst och nöp hårt i hennes vårtor!!! Hennes kommentar var fler män här som är mer intresserade av mig och inte av dig, vi gick vidare efter en stund så kom vi in i rummet där det står en gynekologisk stol och hennes kommentar var ”det var länge sedan man satt i en sådan stol” jag frågade om hon ville prova?
Och hon hoppade upp i stolen med särade ben så man kunde se hennes rakade fitta och stora härliga yttre blygdläppar och en klitoris som stod rätt ut, jag frågade är du kåt och hon nickade ett ja!
Jag ställde mig mellan hennes ben och började att knulla henne hårt och rytmiskt samtidigt stod det flera män och tittade på och några klämde och nöp i hennes bröst så till slut så sprutade jag långt inne i hennes fitts och kuken gled ut och sperman rann ur hennes fitta. Jag frågade om det var fler män som ville knulla och det var många som ville och jag svarade att då måste ni använda kondom och det vart många män som fick knulla henne innan vi gick hem strax efter klockan 12 på natten och hon var nöjd efter sitt första besök på BV!
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Fredagen den 5 maj på Blue Vision blev jätte bra och jag fick runka och suga en kuk men tyvärr ville han inte spruta just då så jag fick ingen sperma. Sen lite senare på kvällen kom en ung och jätte söt tjej dit med sin kille eller master och dom började leka öppet i den stora sängen med piska och fotbojor med koppel som satt ihop så att tjejen stod på alla fyra med rumpan i vädret och med nedböjt huvud och med en buttplug i rumpan samtidigt som killen pullade och slickade fittan på tjejen till några sköna orgasmer. Sen började tjejen att suga av 3 random killar i publiken men jag tror inte att någon av dem sprutade och en av killarna var den som jag redan hade sugit av. Efter det var det dags för paret att börja knulla men jag tror att killen hade lite svårt att prestera inför publik så han slaknade ganska fort och jag tror inte ens att han sprutade det var lite svårt att se om han kanske sprutade i tjejens mun när hon sög av honom men jag tror som sagt att han inte sprutade så det blev lite anticlimax på slutet. Men det är alltid härligt att få titta på när andra knullar helt öppet och samtidigt runka kuken så det blev en lyckad kväll på Blue Vision :love:
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Oj vilken kåt upplevelse! Synd att du inte fick möjlighet att få tjejens läppar runt din kuk. Du hade säkert presterat bättre:)
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag har varit mycket på Blue Vision och upplevt både det ena och andra. Senaste knullet var en lunch en vanlig vardag. Ett medelålders par knullade för fullt i den stora sängen. Jag gick som vanligt helt naken med halvhård kuk. Mannen i paret bjöd in mig och kvinnan började suga kuken på mig innan jag fick lägga mig på sängen och hon red mig medan han körde analt på henne.

En stund senare kom ett annat par in och körde en härlig knullshow i stora sängen, dock utan att bjuda in någon.

Ibland har man tur. :)
 
Last edited:

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Några veckor senare, också på en lunch/tidig em, kom ett rätt ungt par in och gick runt en stund. De satte sig i soffan i eventavdelningen och hon började runka hans kuk. Jag var som vanligt naken och satte mig i en annan soffa en bit ifrån och visade min hårda kuk och de tittade på mig. När de gick in i ett bås följde jag efter och tog plats i båset bredvid. Luckan mellan båsen var öppen och jag kunde se hur hon började suga honom. Jag stack in min kuk och hon tog tag i den och började runka. Jag drog ut när det började bli för skönt och fick i stället krama hennes stora bröst som nu hade tittat fram. Vi höll på så en stund innan han sprutade i hennes mun och de lämnade båset.
 
Toppen