Härligt att vara naken.

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
När det finns möjlighet är jag gärna naken hemma, ibland är man kåt och har det gött men jag tycker det är härligt även när man inte är kåt. Gillar att bara vara naken också. Hade gärna knatat runt i trädgården naken men är alldeles för mycket insyn, vill bespara mina grannar den upplevelsen. :D
I somras så var grannarna med insyn bortresta ett tag så då passade jag på att sitta naken i trädgården. Så skönt med en lätt sommarbris som smeker kroppen, det ihop med att det ändå finns en minimal risk att någon ser är för mig riktigt upphetsande. Och sen är det jäkligt enkelt att bli av med satsen utomhus.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Skönt och befriande att gå omkring naken hemma. Gör det så ofta jag har möjlighet. Går nästan alltid naken på morgnarna och grejar oavsett om jag är ensam eller ej. Man får bara ha lite koll på insynen utifrån för att bespara grannarna det nöjet.

Allt emellanåt när jag är ensam sitter jag och äter frukost naken samtidigt som jag kollar lite skön porr och smårunkar. Det är en riktigt skön och bra början på dagen.

Men bäst är nog när man kan vara naken ute. Få saker slår att gå i skogen naken och onanera. Jag ser dock alltid till att vara på ställen där jag inte riskerar att stöta på någon utan är helt ensam då. Det finns ju människor som fått för sig att ta illa upp om de skulle stöta på någon naken i skogen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tyvärr Så delar inte min fru samma syn på nakenhet som mig, men när jag är ensam hemma så är jag ofta naken, och efter bad så är jag inte direkt snabb med att få på mig kläderna.
Samma hos mig. Så det är ingen idé att ens försöka gå naken då frun är hemma. Inte mer än mellan duschen och sovrummet möjligen.
 
Toppen