Hästkukar

Pannkaka

Ny medlem
Kön
Man
Vet någon en bra sida med hästar som har sex med tjejer?
Alltså, tycker bara det är lite coolt med att de har så stora satser hästarna, inget annat perverst :p
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Vet någon en bra sida med hästar som har sex med tjejer?
Alltså, tycker bara det är lite coolt med att de har så stora satser hästarna, inget annat perverst :p

Hör inte denna tråden till under "kinky" så vet inte jag...:(
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vet någon en bra sida med hästar som har sex med tjejer?
Alltså, tycker bara det är lite coolt med att de har så stora satser hästarna, inget annat perverst :p


Undrar om det är hästen som har sex med tjejen eller tjejen som har sex med hästen???

Hur mycket har en häst att sätta emot om han blir överfallen av en kåt tjej???

Skämt åsido - djur som utsätts för övergrepp är olagliga handlingar.

Jag har svårt att tro att djur kan berätta själva att de samtycker till sex!

På samma sätt som barn har svårt att berätta hur mycket de "samtycker":eek:[:(!]:unsure::eek::eek::eek:
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Enligt lagen så är djursex endast förbjudet ifall djuret lider av det. Hur bevisar man det? Rätt sjuk lagstiftning vi har... tror att endast en person har blivit dömd för det i Sverige.

Svenska byråkratin blir bara värre och värre.
 

Pannkaka

Ny medlem
Kön
Man
Förlåt, vet inte riktigt var jag skulle lägga tråden.

Men alltså, jag tycker djursex är sjukt, men jag menar bara om det är en häst som knullar en människotjej. Inget annat, jag är nära djurvän. Tycker bara det är lite kul/stört/underhållande att se :p
 

on

Medlem
Kön
Man
Förlåt, vet inte riktigt var jag skulle lägga tråden.

Men alltså, jag tycker djursex är sjukt, men jag menar bara om det är en häst som knullar en människotjej. Inget annat, jag är nära djurvän. Tycker bara det är lite kul/stört/underhållande att se :p

Nu hänger jag inte med riktigt.
Du är djurvän, men vill se en häst tvingas sätta på en människa?
Människan har en vilja, hästen har det inte..

Och till Grand Finale - Du är djurvän, hatar djursex, men gillar att kolla på det?

Har jag förstått dig korrekt?
:eek:
 

Pannkaka

Ny medlem
Kön
Man
Förlåt, vet inte riktigt var jag skulle lägga tråden.

Men alltså, jag tycker djursex är sjukt, men jag menar bara om det är en häst som knullar en människotjej. Inget annat, jag är nära djurvän. Tycker bara det är lite kul/stört/underhållande att se :p

Nu hänger jag inte med riktigt.
Du är djurvän, men vill se en häst tvingas sätta på en människa?
Människan har en vilja, hästen har det inte..

Och till Grand Finale - Du är djurvän, hatar djursex, men gillar att kolla på det?

Har jag förstått dig korrekt?
:eek:

Meh, nöt, hästen skadas ju inte vad jag kan förstå.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ååååh fy fan detta är ett känsligt ämne.

För att spela Djävuliens advokat (Nej Pannkaka är inte djävulen) så var går egentligen gränsen för vad vilket sex som ska förbjudas enligt lag? Ska det förbjudas att titta på djursex för att det enligt vår samhällsnorm är avvikande? Går man in på den stigen dröjer det inte länge förrän mitt favvosex, dvs sex med en kille, även det förbjuds eftersom inte den stora majoriteten gillar det - Många tycker tom att det är sjukt och kan inte relatera till det om så deras liv stod på spel.


När det kommer till djursex så tillör JAG den senast nämnda kategorin - Jag tycker det är väldigt motbjudande och kan inte relatera till det, vill inte se det osv. Det samma gäller barnporr, tortyrporr, verklig våldtäktsporr osv osv

Men kan jag döma ut Pannkaka som en djurplågare och en dålig människa för att han gillar att se en brud över-öst med hästsperma?

Nepp.
Men jag kan ta avstånd genom att säga "not my cup o' tea."
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
PS

Och egentligen så borde jag (precis som idioterna som kommer in i "bögdesignerade" trådar och gapar om hur sjukt och motbjudande bögsex är,) hålla käften och inte bry mig så mycket, eftersom denna tråd uppenbarligen inte är riktad åt mig.

Jag är en hycklare.
Förlåt.
 

Satisati

Ny medlem
Kön
Man
Enda anledningen till att hundar/hästar sätter på människor är för att deras sexdrift, alltså deras sexuella vilja, säger till de det..

jag är inte alls för djursex men kan inte se hur djuren pånågot sätt kan lida av det.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ååååh fy fan detta är ett känsligt ämne.

För att spela Djävuliens advokat (Nej Pannkaka är inte djävulen) så var går egentligen gränsen för vad vilket sex som ska förbjudas enligt lag? Ska det förbjudas att titta på djursex för att det enligt vår samhällsnorm är avvikande? Går man in på den stigen dröjer det inte länge förrän mitt favvosex, dvs sex med en kille, även det förbjuds eftersom inte den stora majoriteten gillar det - Många tycker tom att det är sjukt och kan inte relatera till det om så deras liv stod på spel.


När det kommer till djursex så tillör JAG den senast nämnda kategorin - Jag tycker det är väldigt motbjudande och kan inte relatera till det, vill inte se det osv. Det samma gäller barnporr, tortyrporr, verklig våldtäktsporr osv osv

Men kan jag döma ut Pannkaka som en djurplågare och en dålig människa för att han gillar att se en brud över-öst med hästsperma?

Nepp.
Men jag kan ta avstånd genom att säga "not my cup o' tea."

Du har helt rätt angående var man skall dra gränsen för olika sexuella läggningar - och det är ju därför som sex med djur inte är olagligt.
Det var ju dödsstraff för tidelag för inte så hemskt länge sedan!

Sedan är det också en viss skillnad mellan att människan sätter på djuret, och att djuret sätter på människan.

Det finns djur som måste avlivas av de skador de får, efter olika sexuella övergrepp och det är naturligtvis brottsligt.

Men det ÄR en gränsdragning som är svårt att dra! Inte för att anklaga dem som tänder på djursex utan för att man inte vet hur pass villiga djuren egentligen är till sex.

Självklart har alla rätt till sina fantasier, men när fantasin övergår i handling inskränks ens rättigheter av hänsyn till annat liv...
 

Pannkaka

Ny medlem
Kön
Man
Alltså jag vill bara se så alla förstått. Det är fan INTE djuren jag tänder på!
Skulle aldrig vilja ha sex med ett djur eller något sådant, det är bara vidrigt.

Det jag tycker är häftigt är bara brudarna som är helt täckta i sperma. Låter säkert sjukt, men men[:0]

Inget annat än det, så få inga idéer, jag är inget stört psykfall. Jag var väl bara inte tydlig...
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det är säkert en hårfin skillnad där enligt många. Tråden heter ju trots allt "Hästkukar".

(Hmmmmm undra just varför, däribland jag själv ens gick in i denna tråden om ämnet nu var så fruktansvärt hemsk?????? LOL)

Jag för min del tar ditt ord för det.
Och personligen tycker jag inte du är skyldig nån att förklara dig.
Ingen fara på taket. ;)
 
Toppen