hålla emot ? HJÄLP ?

krullidulliz

Ny medlem
Kön
Man
tjo har nu då hört å läst om att killar kan hålla emot att d int kommer sperma och man kan få flera orgasmer utan att vila så länge .. undrade nu om någon kan detta på detta forum .. å om dom skulle kunna tipsa åt mig hur man kan lära sig detta å knep till dett .. skulle vara mkt tacksam över svar .. vill att min flickvänn skall få d så bra som möjjligt .. alla andra knep å trx e ochså välkomna till denna tråd ..
tack i förhand //mvh krullidulliz :D

i love .. things , hrm : D
 

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
liksom slappna av i kuken. Så jävla svårt att förklara. Sitter en muskel i "mellangården" den slappnar jag av med, då kan jag hålla på hur länge som helst.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Själv så ser jag bara till att inte orgasmen kommer. Har intensiva orgasmer, men de är ändå inte så viktiga i sexet.

Jag har en massa såna där avledningsknep, typ sätta igång att räkna antalet blad på Dracenan i fönstret där borta när man är nära. :)

ThatsLife: ditt knep är mer raffinerat, skulle du vilja försöka förklara?
 

krullidulliz

Ny medlem
Kön
Man
jaa tack alla , man fåår komma mer med tips å trix , e välldit intreserad av saken annars åxå .. tuff me alla tipz å trix som finns i detta forum ( : 10 + till forumet :) får mkt hjälp härifrån

i love .. things , hrm : D
 
Toppen