Hålla längre!

zqx

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!

Så sent som inatt låg jag med min flickvän! Är lite ny med det här med sex och så, hon tog min oskuld för inte allt för längesedan. Nu har jag dock kommit in i det ganska bra och hon stönar som bara den, och ibland när jag blir lite upphetsad och hon märker det tar hon hand om det direkt för att få lite kuk. :D

Visst, inte mig emot, jag knullar mer än gärna men problemet är att jag inte kan hålla mig så där JÄTTE länge. Okej det är inte katastrof kort, men ett par minuter mer hade inte skadat, det vet jag att hon tkr också - fast hon säger det såklart inte.

Så nu undrar jag lite, är jag dömd att komma för tidigt, eller finns det nånting jag kan göra för att hålla längre? Köpa kondomer med bedövningsmedel är inte riktigt min grej.. är lite för blyg, men har ni några mentala tricks eller liknande?! Jag vill verkligen hålla längre :D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
*smil*
vännen, det ÄR inget fel på dig alls. jag lovar. du gav ju svaret själv, du är ganska ny på det hela i tvåsamhet. Det kommer att bli bättre, så småningom. slappna bara av & ha trevligt under resan.
Prata med din flickvän, eller viska i hennes öra "nu får du lugna dig lite, vill hålla på en stund till" å så vidare. locka henne att berätta hur du gör skönast för henne. Man kan inte bli bäst första gg :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Nej, inga mentala "tricks". Det vimlar av sånt snack, men det är bara bullshit.. Jag var likadan, du behöver kunna slappna av, ta det lugnt.. Då kan du hålla på länge. Som _snippan säger, viska i hennes öra o ta en paus om det hettar till för mkt..

Ett glas vin (obs ETT :D) kan hjälpa dig att slappna av... bara inte för mycket... Hick! ;):D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nej, inga mentala "tricks". Det vimlar av sånt snack, men det är bara bullshit.. Jag var likadan, du behöver kunna slappna av, ta det lugnt.. Då kan du hålla på länge. Som _snippan säger, viska i hennes öra o ta en paus om det hettar till för mkt..

Ett glas vin (obs ETT :D) kan hjälpa dig att slappna av... bara inte för mycket... Hick! ;):D

räcker t o m med en lättöl...
ta ett stilla runk innan, hur många timmar är beroende på hur het du är
det finns kondomer & salver om sätter ner känslen..
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
jag har ett mentalt trick som FAKTIST hjälper,

räkna ner från 500 när du känner att satsen börjar trycka på.
hjärnan blir mer aktiverad på det för tillfället.
(detta funkar iaf för mig)
 
Toppen