Hålla ut längre när man runkar?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man

Får kanske göra en ny tråd och se intresset. Välja en film som alla kör och den som klarar sig längst vinner. Bäst är ju om folk kan filma, men vi kan ju lita på varandra och bara skriva ned tiden där man inte kunde hålla sig längre.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Om jag edgar för länge så försvinner all intensitet i orgasmen när jag väl kommer. Det liksom sprutar men jag känner knappt nåt. Min goldielock zone ligger runt 10-15 min. Däremot kan jag lätt komma skönt flera gånger med bara ett par minuters paus emellan.
Jag hade lätt kunnat vinna en sån tävling, om vem som kan komma flest gånger på typ en timma.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Om jag edgar för länge så försvinner all intensitet i orgasmen när jag väl kommer. Det liksom sprutar men jag känner knappt nåt. Min goldielock zone ligger runt 10-15 min. Däremot kan jag lätt komma skönt flera gånger med bara ett par minuters paus emellan.
Jag hade lätt kunnat vinna en sån tävling, om vem som kan komma flest gånger på typ en timma.

Tvärt om för mig, ju längre jag runkar och edgar desto starkare och intensivare orgasm för mig.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Om jag edgar för länge så försvinner all intensitet i orgasmen när jag väl kommer. Det liksom sprutar men jag känner knappt nåt. Min goldielock zone ligger runt 10-15 min. Däremot kan jag lätt komma skönt flera gånger med bara ett par minuters paus emellan.
Jag hade lätt kunnat vinna en sån tävling, om vem som kan komma flest gånger på typ en timma.

Håller med, allt för länge och jag tror det är som musklerna blir trötta vilket gör att orgasmen känns mindre. Dock så händer det mig efter kanske en 1 h av edgande.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Håller med, allt för länge och jag tror det är som musklerna blir trötta vilket gör att orgasmen känns mindre. Dock så händer det mig efter kanske en 1 h av edgande.

Precis. Muskelaturen blir trött, eller så har hjärnan på nåt sätt vant sig vid orgasmkänslan så att klimax inte känns som nåt speciellt. Jag kan som sagt edga ett par gånger men sen måste jag komma om det ska bli bra.

Hade dock gärna tagit din 1-timmassats i ansiktet hehe.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis. Muskelaturen blir trött, eller så har hjärnan på nåt sätt vant sig vid orgasmkänslan så att klimax inte känns som nåt speciellt. Jag kan som sagt edga ett par gånger men sen måste jag komma om det ska bli bra.

Hade dock gärna tagit din 1-timmassats i ansiktet hehe.

Haha efter 1 h är det lite som en brandslang. Lite vattnigare men en rejäl stråle :p
 
Toppen