Hår på bröstet

drdick

Ny medlem
Kön
Man
Finns inget snyggare än hår på bröstet!! hur gammal var ni när ni fick det? gillar ni det själv. Älskar att se killar med urringad tröja och hår på bröstet eller en uppknäppt skjorta, fan vad manligt
 

Tung i pungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
... är det inte symptomatiskt att man vil ha det man inte har och omvent.

Jag är själv begåvad med en ryamatta på bröstet OCH älskar släta killar! Finns inget snyggare en en kille som är helt slät. Som är mjuk och len över hel kroppen. Att raka bort håret går inte ... för så bliver det jo kaktus över det hela .. och det är jo inte det samma.

I en periode så plockade jag bort allt hår med pincett på hele bröstet. Det var når jag studerade och hadde massor av tid. Det har jag inte tid mera. Och så är min kille slät och älskar min ryamattan (-:
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fick hår på bröstet strax efter jag fick det på kuken, alltså vid 13 års ålder. Tyvärr blev det inte så mycket av det. Det är varken slätt eller någon ryamatta. Kanske en gyllene kompromiss för dem vill ha slätt och en matta, men det är heller inget som direkt gör någon nöjd. Men det är lika skönt när någon smeker mig över håret på brösten som när någon gör det på håret på pitten. Som för övrigt nu tack vare en sax och rakhyvel är lika kort som det på bröstet.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är tjej så jag har inget hår på bröstet. :) MEN jag älskar när män har det! Otroligt manligt o så himla mjukt o skönt att stryka på! Sexigt som f-n...
 

_härligt_

Medlem
Kön
Man
Jag har också hår på bröstet! o kan tycka det är manligt, dock har jag även en del på ryggen, vilket jag hatar!!! känner mig så äcklig o ful då de felsta är helt släta på ryggen, även om de har hår på bröstet, varför har jag fått på ryggen?

Har vaxat en gång o de kommer ja att göra på sommaren...men känner mig inte så snygg med pälsen tyvärr:/
 

kross

Medlem
Kön
Man
Har hår på bröstet och har haft det sean jag var 18. Dock inte fullt utvecklat förrän jag var 24.
 
R

Rollo1

Gäst
Har en liten tofs mitt på bröstet :D Den ger mig varken bu eller bäkänslor :p
 
Toppen