hårt och snabbt eller långsamt och löst

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Helst långsamt under en längre tid, men visst funkar det med snabbt och hårt också. Tycker att dte blir skönare orgasmer om man drar ut på det länge och gärna ligger så där på gränsen och nästan plågar sig själv innan man till slut kommer.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är inte för snabbt o hårt. Gillar mjukt o fint! Man känner kuken mera då tycker jag. Gillar att bli tagen bakifr o då måste de verkl ta det lugnt, annars gör det ont! :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har så litet tålamod så oftast då jag smeker mig själv blir det hårt och snabbt...hehe :p
Men har jag sällskap och det inte är jag som bestämmer större delen av tiden då får det vara blandat, men oftast gillar jag bäst lite halvhårt och snabbt. ^_^
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ju närmare orgasmen desto snabbare och hårdare...

I början är det bara kåtsuget som gör att handen letar sig ner mellan benen. Då är det lätt beröring och sakta rörelser som gäller.

Men ju längre tiden går och kåtheten stegrar desto snabbare rör sig handen och det juckande underlivet:p:love:
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Det beror jhelt på omständigheterna.
Vaknar jag en arbetsdag och är kåt blir det ofta snabbt och då också ganska hårt imed fingrarna, eller i duschen med nmassagemunstycket på duschen.
Har jag mer tid ochvill bygga upp en superorgasm blandar jag mellan snabbt och lite hårdhänt, med och utan redskap och mjukt och låååångsamt. Jag slutar då alltid inna ja g kommer och lugnar ner mig ett tag innan jag på nytt gör om samma sak. oftast låter jag migsjälv komme efter tre-fyra avbrott och då är orgasmen enormt skön!:oops:
Ibland kan jag hålla på betydligt längre, exv när jag är dagen efter kåt! Då kan jag vara på gränsen ett tiotal gånger innan jag låter mig komma och då är det allt som oftast med en ganska grov stav/dong som jag avslutar med::D
 
L

Liza33

Gäst
Det beror på syftet med att jag onanerar. Ibland blir det bara för att jag har tråkigt, o då kan jag dra ut på det i timmar. Smeka löst o länge, reta mig själv o tja, ibland nästan plåga mig själv ;)

Men så händer det att jag är stenkåt o bara behöver få "lätta på trycket", då kan det bli hårt o intensivt. Ett snabbt sätt för mig att komma är i duschen, med hjälpa av duschslangen. Duschmunstycket åker alltså av o sen ljummet vatten från slangen rakt på klittan :p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det beror ju otroligt mycket på omständigheterna..

Idag vaknade jag kåt som ett brunstigt sto :oops: och då blev det hårt och snabbt, det tog nog bara 1- 1½ minut innan jag kom, men när jag vill dra ut på det hela och njuta länge blir det ju mjukare och långsammare . Och sen är det så som Snäckan skrev; ju närmare orgasm desto hårdare/intensivare.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Men hur är det med andra kombinationer? Smeker ni ibland hårt och långsamt? Eller kanske löst men fort?

Har ägnat den senaste tiden åt att utforska det där ;) och nej, det funkar inte för mig - det blir nästan per automatik så att hårt=snabbt och löst=långsamt!
 
Toppen