Höga klackar?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Måste tjejerna i porrisar ha så höga klackar? Klackar är inte fel, men så höga? Är det sexigt? Personligen vill jag tjejer ska vara barfota. Kom igen guys-n-dolls, säg vad ni tycker, blir ni kåta av det?
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Måste tjejerna i porrisar ha så höga klackar? Klackar är inte fel, men så höga? Är det sexigt? Personligen vill jag tjejer ska vara barfota. Kom igen guys-n-dolls, säg vad ni tycker, blir ni kåta av det?

Håller med dig Lasse, alldeles för höga klackar är verkligen inte snyggt.
Personligen passar det utmärkt med klackar på tjejer, men den längden går inte hem...
Det ligger ju inte i skorna hur sexig en tjej är... Inte helt i alla fall...;)
 
Kön
Kvinna
Klackskor är väl inte det skönast man kan strutta runt i..och ju högre klackar desto obekvämare. Men med lagomt höga så får man en snygg och feminin hållning när man går.

Själv så föredrar jag nog stövlar med klackar, men då är jag ju lite åt goth-hållet också...bär till och med korsett och kjol till vardags ibland :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Men med lagomt höga så får man en snygg och feminin hållning när man går.

Det är sant... lagom höga (vad nu det är? hehe, för mig kanske 10 cm) är läckert, och kjol är alltid *jäkligt* snyggt och feminint... Men era rumpor vickar sött och sexigt även i skor utan klack!! Längtar till våren.. :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Förtydligande; jag menar tjejerna i porrisar (p-rullar). Är det läckert när dom har skorna på sig i sängen? Annars är det skitsnyggt... och särskilt på en läcker tjej som Maree (mums [}:)]), men i sängen? Vad tycker ni??
 

Muff Diver

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med dig Lasse, det ser lite mysko ut.... och så många sko-fetishister (stavas det så...?) kan det ju inte finnas.

I övrigt är det läckert, men inte "in action".
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Så länge höga smala klackar håller sig borta från dansgolvet så är jag nöjd. Det gör helt sanslöst ont att bli trampad av sådana... :eek:
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Skor/ klackar kopplar jag inte till sex på något sätt.

Finner inte det tändande på något vis.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
jag tycker det ser läckert och sexigt ut när tjejerna har hög klackade skor eller helst stövlar med höga klackar på sig. :p:):p
 
Toppen