Hörde en orgasm!

willpower

Medlem
Ålder
52
Kön
Man
Hej alla!

Måste dela med mig av en häftig upplevelse idag strax före kl 10. Gick förbi en huslänga i stadsdelen Britsarvet i min hemstad (gissa vilken!) och hörde plötsligt ett halvkvävt kvinnoskrik. Jag stannade till för att höra vad det var, och efter några sekunders tystnad kom en serie långsamt avklingande djupa stön från ett vädringsfönster bakom en persienn! Det var ingen tvekan om att personen som nyss skrek nu slappnade av på ett alldeles särskilt skönt sätt!!

Tänk om man hade kunnat se något eller till och med fått hjälpa till...:p Glad och uppiggad gick jag hem och loggade in på onanera.se :D.

Någon som upplevt något liknande?
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej alla!

Måste dela med mig av en häftig upplevelse idag strax före kl 10. Gick förbi en huslänga i stadsdelen Britsarvet i min hemstad (gissa vilken!) och hörde plötsligt ett halvkvävt kvinnoskrik. Jag stannade till för att höra vad det var, och efter några sekunders tystnad kom en serie långsamt avklingande djupa stön från ett vädringsfönster bakom en persienn! Det var ingen tvekan om att personen som nyss skrek nu slappnade av på ett alldeles särskilt skönt sätt!!

Tänk om man hade kunnat se något eller till och med fått hjälpa till...:p Glad och uppiggad gick jag hem och loggade in på onanera.se :D.

Någon som upplevt något liknande?

Jodå... och jag har berättat om det i andra trådar här.

Exempelvis hade jag under en period den stora glädjen att vara bosatt i lägenheten under ett ungt nyförälskat (gissar jag) par där man ofta - mest på kvällstid men även andra tider på dygnet - kunde höra tjejens små stön växa sig starkare och kåtare i takt med att killen knullade henne allt närmare en högljudd och uppenbarligen väldigt skön orgasm. Många gånger låg jag upphetsad i min egen säng och smekte min hårda kuk medan jag lyssnade till den unga kvinnans intensiva njutning...

Detta hände faktiskt så ofta att jag med lätthet kunde avgöra exakt när hon hade sin mens... ;)

Tyvärr har bostadsförhållandena ändrats sedan dess. Jag har även hört mina nuvarande grannar vid ett par tillfällen, men det är mycket sällan. Numera är det nog grannarna runt omkring som lyssnar på oss istället, eftersom min tjej låter mycket även hon. Det finns inte en chans att de kan ha undgått det.
 
Toppen