Ha sex med en oskuld

nisssen-123

Ny medlem
Kön
Man
Hej! jag har ett problem...
Jag är tillsammans med en underbar tjej som är den snyggaste jag vet, helt otroligt! Och hon och jag har haft oralsex, hon har runkat av mig jag har fått henne till orgasm men vi har aldrig haft vanligt sex. Både hon och jag vill ha men hon säger att hon inte vågar. Hon har liksom aldrig haft någonting i fittan som typ kuk, tampong, eller finger så hon tror liksom att det kommer att göra jätteont. Så när vi väl bestämde för att ta det till nästa nivå så märktes det att hon va nervös. Hon blev alldeles torr och så... Och jag har aldrig tagit någons oskuld. Börjar tjejen blöda då? Lite tips?

Tack på förhand! :D
 

hoppas_väl

Ny medlem
Kön
Man
Tja, hjälp mig här tjejer, men glidmedel kunde kanske vara en idé? Finns på apoteket. Det behövs knappast något avancerat här, bara tillräckligt för att smyga in ett finger till att börja med och blir det tillräckligt halkigt så kan du säkert visa henne hur lätt en eller två av hennes egna får plats. Sedan är det bara att utöka. Det där med blod verkar vara väldigt individuellt, så där får du inget vettigt svar från mig.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
du! ta & kolla filmen "Sex på kartan" SVTplay / UR!


men nääää, tjejer ska i n t e ha ont eller blöda när de blir av med oskulden.... de kan göra det.

ta det soft! lugna henne, låt henne ta initiativet.
Glidmedel är en väldigt bra idé! även om hon är blöt & villig

men stressa inte!

kärlek & tilltro!
 
Toppen