Hallå alla KVINNOR!!!

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Vi borde räknas till allmän onani eller hur?

När kände du ett behov av att sätta på en man senast?
Eller att få din kåtsvullna fitta behandlad?
Eller att låta din man se hur kåt du är och få honom att tillfredsställa dig efter DINA behov?
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag skulle älska att få tillfredsställa just dina behov. Finns inget bättre än att få ge en kvinna njutning och få känna henne skaka i ens händer av en stor orgasm. Ingen kan din kropp bättre än du så varför inte vara lyhörd, följsam och uppmärksam när man ger dig njutning. Din njutning är min.
Kram
Trenter
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag skulle älska att få tillfredsställa just dina behov. Finns inget bättre än att få ge en kvinna njutning och få känna henne skaka i ens händer av en stor orgasm. Ingen kan din kropp bättre än du så varför inte vara lyhörd, följsam och uppmärksam när man ger dig njutning. Din njutning är min.
Kram
Trenter
Du verkar inte fatta att du är en del av problemet här!

ALLA män som inte är homo vill tillfredsställa mina behov.
Exakt varför du tror att du är ett undantag när jag vänder mig till kvinnor är ett problem du delar med de flesta andra män!

Din njutning är kanske min men dra åt helvete innan
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Du verkar inte fatta att du är en del av problemet här!

ALLA män som inte är homo vill tillfredsställa mina behov.
Exakt varför du tror att du är ett undantag när jag vänder mig till kvinnor är ett problem du delar med de flesta andra män!

Din njutning är kanske min men dra åt helvete innan
Med risk för att hamna i samma genre…Jag ser mig inte som annorlunda eller undantag…. men att se en kvinna njuta …. vad som än får henne att njuta…. är min trigger…. ju mer kvinnan njuter ju mer njuter jag❤️
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Med risk för att hamna i samma genre…Jag ser mig inte som annorlunda eller undantag…. men att se en kvinna njuta …. vad som än får henne att njuta…. är min trigger…. ju mer kvinnan njuter ju mer njuter jag❤️
Du är inte på något sätt annorlunda eller undantag!

Bara lika korkad som alla andra som inte räknas till alla som vill vara undantaget som bekräftar regeln
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Vi borde räknas till allmän onani eller hur?

När kände du ett behov av att sätta på en man senast?
Eller att få din kåtsvullna fitta behandlad?
Eller att låta din man se hur kåt du är och få honom att tillfredsställa dig efter DINA behov?
Alltså är mina frågor ställd till kvinnor och inte alla män som ser sig som undantag
 
Toppen