halvft oskuld

Express

Ny medlem
Kön
Man
De är rätt pinsamt. Jga är 25 år och har inte riktigt kommit till än.
jag har slickat, penitrerat osv men när den ska in så kommer jag alldrig så långt innan de är kört. Jag var inte den killen som knulla runt i mina unga dagar så jag har inte riktigt fått riktigt koll och säkerhet på mitt sexliv. blir osäker när jag ska till med nån och tänker mycket på hur erfaren hon är och hur hon ser på detta när hon märker att jag är rätt så oerfaren. dom gånnger jag skulle isäng med nån tjej så har jag vart för full för att knulla lr så har de gott för tidigt.

hur ser ni tjejer på detta?
om en som jag som är oerfaren och 25 år och vi ska ha sex?

man vill juinte göra bort sig och sen se alla blickar från hennes kompisar för då tänker man ju om dom vet om detta osv.

jag tackar för seriösa tips
 

Express

Ny medlem
Kön
Man
hur ska jag göra för att få bort dom
tankarna och kunna konsentrera mig på min uppift.

kunna lita på min patner. sexlivet måste ju också funka i ett
förhollande
 

Unlovable

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Verdana"></font id="Verdana">[/size=2][blue][/blue]
Problemet att det går för snabbt borde inte vara så svårt att få bukt med. Du kan runka innan du träffar tjejen, eller så kan ni ha 69:an före själva sexet, då brukar det ta längre tid att komma igen.
Annars får du helt enkelt göra rätt för dig efteråt, genom att låta henne också komma. Det är inte så stort problem och är ganska vanligt.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Berätta det för henne det som du skrev här. Är ni ute efter att utforska er kärlek så väver ni erat sexliv tillsammans. Om hon tycker din oerfarenhet inte är något att ha så kan hon dra till sin ytliga värld med nån annan. men om hon är där för dej och du för henne så handlar erat sex om er tillsammans och inte dina oerfarenheter.
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Så här ligger det till

Att du är 25 och inte så erfaren betyder inte ett skit egentligen, för en kvinna som är värd att ha sex med kommer känna sig smickrad och inte se ner på dig. Du ska absolut inte skämmas eller nåt sånt heller. Livet är inte som i porrrfilmer eller hur, alla knullar inte som gäddor;). Mitt råd är att säga hur det ligger till när det blir aktuellt, förstår inte tjejen det, ja du min vän, då är hon absolut inget att ha.

Personligen har jag haft sex med ett antal partners, både lösa(mest sånna) och fasta förhållanden, bästa sexet i hela mitt liv har jag just nu med min fv. Första gången där kändes som man inte visste vad man gjorde, så säkert riktigt klumpigt ut, men man lär sig tillsamaman hur den andra personen funkar.

Till förtidig utlösning så ska du inte heller bekymmra dig, det brukar försvinna med tiden, och tjejer finner det riktigt smickrande av att känna att en kille inte har knullat halva sverige, utan att dem faktiskt är speciella. Precis som vi killar som finner oskulder riktigt speciella.

Lycka till
 
Toppen