Handsfree sprut.

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu menar jag inte med hjälpmedel utan när kåtheten får sperman att spruta.
Hade börjat nytt jobb så blev inget runkande eller knullande på länge. Går ut för att pissa i pissrännan, får stånd så fort jag får fram kuken, en orgasm som jag sällan glömmer och sperman sprutar rak in i plåten. Straxt efter kommer en kompis och kommenterar.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska berätta en historia jag fått.
Personen det handlar om var en nära vän.
Han berätta att han hade ett eget rum som han ofta satt och kolla på porrfilm, så var det denna gång. Han tog en paus och ringde Volvo för att beställa reservdelar till bilen, dom skulle återkomma.
Lade sedan på en film på dvd spelaren, kolla lite skön porr, satt och runka som många gör utan att låta det spruta. Ni vet säkert hur det är när man nästan inte kan röra kuken utan att den vill spruta.
Nu ringer telefon, det är från reservdelar som behövde mer information. Nu händer det som inte ska hända än. Säger att han känner hur rumpan drar sig samman och magmusklerna spänne sig. Känner sperman börjar droppa så greppar kuken och låter det spruta med en djup suck.
Undra vad hon på reservdelar tänkte.

Jag har det på film.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Ska berätta en historia jag fått.
Personen det handlar om var en nära vän.
Han berätta att han hade ett eget rum som han ofta satt och kolla på porrfilm, så var det denna gång. Han tog en paus och ringde Volvo för att beställa reservdelar till bilen, dom skulle återkomma.
Lade sedan på en film på dvd spelaren, kolla lite skön porr, satt och runka som många gör utan att låta det spruta. Ni vet säkert hur det är när man nästan inte kan röra kuken utan att den vill spruta.
Nu ringer telefon, det är från reservdelar som behövde mer information. Nu händer det som inte ska hända än. Säger att han känner hur rumpan drar sig samman och magmusklerna spänne sig. Känner sperman börjar droppa så greppar kuken och låter det spruta med en djup suck.
Undra vad hon på reservdelar tänkte.

Jag har det på film.
Visa filmen?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ska berätta en historia jag fått.
Personen det handlar om var en nära vän.
Han berätta att han hade ett eget rum som han ofta satt och kolla på porrfilm, så var det denna gång. Han tog en paus och ringde Volvo för att beställa reservdelar till bilen, dom skulle återkomma.
Lade sedan på en film på dvd spelaren, kolla lite skön porr, satt och runka som många gör utan att låta det spruta. Ni vet säkert hur det är när man nästan inte kan röra kuken utan att den vill spruta.
Nu ringer telefon, det är från reservdelar som behövde mer information. Nu händer det som inte ska hända än. Säger att han känner hur rumpan drar sig samman och magmusklerna spänne sig. Känner sperman börjar droppa så greppar kuken och låter det spruta med en djup suck.
Undra vad hon på reservdelar tänkte.

Jag har det på film.
Men han spruta inte utan att röra vid kuken då?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror jag skrivit det i någon annan tråd men för ett tag sedan kom jag över min kusins bh. För att var kort har hon stora bröst som hon råkade visa mig. För henne var det inget men det tände mig rejält kanske för att det är förbjudet. Det var inte meningen tänkte bara lukta lite han knappt röra på den innan jag sprutade, jag var inte själv beredd, hade bara halv stånd.
Efter det lade jag mig i sängen och gjorde en vanligt runk tänkande på min grannes 18åriga topless solande dotter.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Numera händer det inte men när jag var i tonåren så hände det ett par gånger. Ett av mina bästa minnen är från min nionde klass, vi hade idrottsdag på våren och det var varmt. Hade sprungit ett lopp och gått tillbaka till omklädningsrummen och duschat. Var fortfarande varm och då jag inte såg någon annan ställde jag mig naken i dörröppningen för att svalka mig. Då kom skolans geografi lärarinna som var en riktig snygging gående utan att jag märkte det. Upptäckte henne inte förrän hon stod framför mig och tittade på mig. Vart paralyserad och bara stod där, min kuk blev stenhård och jag såg hur hon tittade på den. Utan förvarning så fick jag en intensiv orgasm och min sperma pumpade ut ur mig framför henne. Det var så skönt att jag trodde jag skulle svimma, stod bara där och flämtade. Hon log mot mig och gick sakta vidare. Det var upphetsande att ha lektioner med henne resten av terminen och veta att hon sett mig komma. Hade fantasier om henne i många år efteråt.
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker mycket om att se när fina shemales blir knullade i rumpan ordentligt
och dom har stånd och det plötsligt går för dem med ett härligt sprut utan
att någon rör kuken. Finns också filmer där både män och shemales runkar analen
med en dildo och försatsen riktigt rinner ur kuken för att sen komma med ett
härligt sprut. Det blir ju prostata massage, skönt. När jag gör det rinner också försatsen
rikligt men för att spruta får jag ta handen till hjälp, och det gör jag så gärna.;)
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte alltid skönt få spruta, minns en gång när jag ville prova lite killsex.
Hade familj och ett hygglig sexliv som gick lite på tomgång. Blev en del runkande framför datorn.
Hitta en chatt tror det var cam4 den hette, börja tycka det var spännande att kommentera andras kukar, så fick dom kommentera min.
Blev mer o mer sugen på att få känna på en annans kuk, kanske suga med. Till slut så fick jag kontakt med en kille som ville träffas.
Vi bestämdes att träffas nere vid ett bad, jag var så nervös så tveka lite först. Efter en stund dyker en kille upp, heja och kollar att han kommit rätt. Vi går en bit in i skogen när han stannar och drar ner byxorna, en grov o stor kuk står rakt ut i det fria, nervöst greppar jag den runkar en stund. Sug mig säger han, tar kuken i mun, leker med tungan men spänningen får mig inte till att bli kåt.
Vill se din nu säger han, jag hivar ner byxorna och min kuk ser ut av spänning som ett russin, bara ollonet som syns.
Han sträcker sig fram, ska greppa min kuk när en sperma stråle sprutar rakt ut från min slaka kuk.
Han drog rätt fort och där fick jag stå med "byxorna nere".
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Byx handel mest som ung överkåt tonåring jag inte vågade ta fram. Men minns väll under lumpen långt ut i skogen. 19 år, o man ligger mitt i natt o får spontanstånd . Försiktigt masserade ja, bara eldvakten vaken. Trotts ja bara hade handen inför bxan dröjde. Decinte länge innan ja kom rejält i kronans kallingar , kladdigt , o lite flrsiktigt slickade ja av hand, Dessa kallingar fick sedan vara på i två eller tre dagar till. O lämnades in till tvött på fredag . Hade någon på tygförrådet fått föt sig kolla alla kallingar , kom de nog int många med sperma i . Lite tjusning med få andra nästa vecka o fundera på vad som gömts innanför dem innan .
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Komma utan att runka har hänt några gånger. Men den mest minnesvärda har jag dessutom dokumenterat på film. Vilket är skönt att kolla på ibland när man runkar.

Det hände på väg hem, jag hade suttit i nån timme och runkat i bilen. Jag hade då ett litet runkställe inne en bit i skogen efter vägen där jag alltid stannade på. Stället var fullt med saker och bilder att spruta på som jag lämnat, så det hände faktiskt att andra människor hade varit där och lämnat skrivna lappar till mig. Hög av förväntan gick jag in til mitt runkställe och det som jag brukar göra var att ställa en digitalkamera på en sten så kunde jag filma när jag runkade. Kollade runt lite på marken men märkte inget speciellt de mesta låg kvar som förra gången. Nu slog jag på kameran. När jag sen kollar upp lite så hänger det en skriven lapp på stammen som är alldeles inpå. Min hårda penis står och pulserar medan jag läser på lappen och av texten så kommer jag, det rinner verkligen ut en större mängd sperma ur penis. Orgasmen kändes lite underlig tyckte jag och efter en stund märker jag att jag fortfarande är rejält upphetsad. Jag greppar penis och börjar runka den. Ja, nu får jag den normala orgasmen som jag brukar få och denna gång sprutar sperman ut i härliga strålar som inget hade hänt innan. Jag fick alltså 2 orgasmer efter varandra den gången. Det är nog få räknade gånger det hänt mig. Och det bästa är att jag kan se det om och om igen. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Komma utan att runka har hänt några gånger. Men den mest minnesvärda har jag dessutom dokumenterat på film. Vilket är skönt att kolla på ibland när man runkar.

Det hände på väg hem, jag hade suttit i nån timme och runkat i bilen. Jag hade då ett litet runkställe inne en bit i skogen efter vägen där jag alltid stannade på. Stället var fullt med saker och bilder att spruta på som jag lämnat, så det hände faktiskt att andra människor hade varit där och lämnat skrivna lappar till mig. Hög av förväntan gick jag in til mitt runkställe och det som jag brukar göra var att ställa en digitalkamera på en sten så kunde jag filma när jag runkade. Kollade runt lite på marken men märkte inget speciellt de mesta låg kvar som förra gången. Nu slog jag på kameran. När jag sen kollar upp lite så hänger det en skriven lapp på stammen som är alldeles inpå. Min hårda penis står och pulserar medan jag läser på lappen och av texten så kommer jag, det rinner verkligen ut en större mängd sperma ur penis. Orgasmen kändes lite underlig tyckte jag och efter en stund märker jag att jag fortfarande är rejält upphetsad. Jag greppar penis och börjar runka den. Ja, nu får jag den normala orgasmen som jag brukar få och denna gång sprutar sperman ut i härliga strålar som inget hade hänt innan. Jag fick alltså 2 orgasmer efter varandra den gången. Det är nog få räknade gånger det hänt mig. Och det bästa är att jag kan se det om och om igen. :)
Har du sagt A får du säga B. Alla är vi nyfikna på vad som stod på lappen!!!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad stod det på lappen. Och visa görna filmen. Hehe…
Har du sagt A får du säga B. Alla är vi nyfikna på vad som stod på lappen!!!

Ja,men det minns jag inte i sin helhet, kanske liknande att han stått där och runkat till bilderna samt hans mailadress. Vi hade mailkontakt några år efter det, men vi kunde aldrig tajma in varandra så vi löste det med att gömma en digitalkamera på stället där vi tog bilder åt varandra. Ja tills nån annan råkade hitta den och tog med sig den....
Filmen, nja den håller jag på själv.
 
Toppen