Har alla naturister jättekukar?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
..många naturister är säkert storkukade annars vore de väl inte naturister..exhibitionister blir nog gärna naturister..men det finns som sagt alla varianter..nu vet jag snart inte vad jag säger.. BRYT!!
Nä, nu e du nog ute å simmar på djupt vatten. Akta dig så inte storgäddan biter av en bit, för då kan du ju inte besöka naturistbadet. :giggle:
 

pp72jm

Ny medlem
Kön
Man
Det är väl det som är en bit av naturism - ingen bryr sig om storleken på din kuk eller hur fiffi ser ut, eller hängmage, gädd-häng, man-boobs eller valkar runt mage 0ch midja. Man är och blir accepterad oavsett fysiken, badar och umgås ogenerat. Att det skulle finnas mer storkukade män bland naturisterna tror jag inte på. Möjligen att de officiella nakenbaden drar till sig de som vill visa upp sig, men inom naturism som helhet tror jag inte det finns någon överrepresentation på stora kukar.
Kukar är ju dessutom lite olika. En del är growers - blir avsevärt större eregerade, andra är showers - ganska stora utan erektion och växer inte mycket vid den. Sen finns det förstås som alltid varianter åt det ens eller andra hållet. Kroppstemperatur påverkar är känt, men färre vet att din hjärtstatus också spelar in. Klaffel, betablockerare, blodtryck och sinnesstämning/oro/rädsla avgör också både tillfälligt och långvarigt vilken längd och omfång den har.
Många överviktiga män tenderar att lagra på sig en hel del fettvävnad runt/ovanför penisroten, vilket gör att storleken tycks krympa. Några mäter kuklängden från pungens undersida, vilket ger en felaktig bild utan riktig referens och kan ge "hur lång kuk som helst" ! Andra mäter den synliga ovansidan från bukfettet mellan kuk o buk, vilket förstås blir fel det med, såvida man inte trycker in mätstickan till blygdbenet på ovansidan, som är den bästa referensen för såväl mätning i slakt som eregerat tillstånd.
Väl medveten om att jag sticker ut hakan, för åsikterna om längdmätning har och kommer nog alltid att debatteras.
Så, som slutsats - bada på du, även om kuken inte är större än ett russin när du kliver iland. Ingen kommer att lyfta ett ögonbryn och varför skulle du bry dig? Man ser ju ut som man gör och det ska övriga inte bry sig i !
Helt rätt och bra förklarat
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo (fru) och vi bryr oss inte om hur folk ser ut mellan benen man som kvinna, det enda som händer är att vissa män inte kan hålla sig utan går runt och tittar och runkar sin kuk vilket inte är så trevligt!!!!
Kram till alla riktiga naturister!
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har varit en del på ett icke officiellt bad, tyckte nog att det var en nyttig ögonöppnare, klart att det finns en del som visar upp sina stora, men insåg ganska snabbt, vi alla är ganska lika. Var själv sån som gärna drog lite i den så att den var lite halv för att imponera på andra, men insåg att det inta gav mig något. Är nu lite mera erfaren och avslappnad, det gör att den hänger lite mera, vilket känns bra. Man inser att folk inte tittar så mycket som man tror. Sen måste jag säga folk är väldigt öppna och trevliga, vet få ställen där man pratar så avslappnat med varandra, underbart, vilket ofta lett mig till något helt underbart skönt.
 
Toppen