Har du blivit tagen av någon med en strap-on

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon av er män/killar som blivit tagen av en tjej med strap-on? Har inte blivit det men blev riktigt kåt av en film.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är inte kille, men brukar använda strapon på min kille. Han kommer inte utan att runka, men tycker ända att orgasmen blir djupare på nåt sätt. Jag tycker också det verkar som spermamängden blir större.
Har upplevt samma sak då jag onanerat med stav. Fått kraftiga utlösningar och även upplevt prostataorgasm. Fantastisk känsla.
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Jag är inte kille, men brukar använda strapon på min kille. Han kommer inte utan att runka, men tycker ända att orgasmen blir djupare på nåt sätt. Jag tycker också det verkar som spermamängden blir större.
Svårt att få utlösning utan att runka, ja, stämmer på mig också. Men NÄR man kommer...ja, då känns det från underlivet och hela vägen upp i ryggraden.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag brukar få strap ibland.



Känner mig så utlämnad i hennes ”våld” på något sätt, och jag älskar den känslan.
Det enda tråkiga är att jag tycker dildon är lite i minsta laget, men hon vill inte använda större.
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Har blivit det. Kan vara skönt om kvinnan vet vad hon gör med den. Finns ju kvinnor som tror att det är bara att trycka på som en duracell kanin. Borde ju veta det lika bra som männen att man får ta det lite försiktigt i början. Sen finns det ju så många olika sorts dildon med. Skönast är nog den som liknar mer en naturlig kuk.
 
Toppen