Har du blivit tagen av någon med en strap-on

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är inte kille, men brukar använda strapon på min kille. Han kommer inte utan att runka, men tycker ända att orgasmen blir djupare på nåt sätt. Jag tycker också det verkar som spermamängden blir större.
Har upplevt samma sak då jag onanerat med stav. Fått kraftiga utlösningar och även upplevt prostataorgasm. Fantastisk känsla.
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Jag är inte kille, men brukar använda strapon på min kille. Han kommer inte utan att runka, men tycker ända att orgasmen blir djupare på nåt sätt. Jag tycker också det verkar som spermamängden blir större.
Svårt att få utlösning utan att runka, ja, stämmer på mig också. Men NÄR man kommer...ja, då känns det från underlivet och hela vägen upp i ryggraden.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag brukar få strap ibland.



Känner mig så utlämnad i hennes ”våld” på något sätt, och jag älskar den känslan.
Det enda tråkiga är att jag tycker dildon är lite i minsta laget, men hon vill inte använda större.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Har fantiserat om det länge men inte vågat fråga men tog upp det för ett tag sen men frun och hon var med på noterna.Sen har hon själv tagit upp det ett par gånger på senare tid att hon gärna skulle sätta på mig så vi ska beställa en strapon:p
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Har blivit det. Kan vara skönt om kvinnan vet vad hon gör med den. Finns ju kvinnor som tror att det är bara att trycka på som en duracell kanin. Borde ju veta det lika bra som männen att man får ta det lite försiktigt i början. Sen finns det ju så många olika sorts dildon med. Skönast är nog den som liknar mer en naturlig kuk.
 

MforMystery

Medlem
Kön
Man
Två tillfällen har jag varit med om. Första gången hade vi haft ett så långt förspel, att jag kom nästan på en gång när hon penetrerade mig. Andra gången är likt andra beskriver här. Det var skönt, men jag fick inte orgasm förns hon började runkan av mig samtidigt. Fick helt klart intensivare orgasm än i vanliga fall.
 
Toppen