Har du fått stånd vid läkarbesök

Sebbe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Någon som har fått stånd under en läkarundersökning?
Eller någon annan undersökning? Berätta gärna
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jwpp, det har jag fått, var på en rutinundersökning i början av året och skulle undersökas av en kvinnlig doktor i fyrtioårsålder. Jag blev nervös då jag fick reda på att det var en kvinnlig doktor och fick ett ganska rejällt stånd. Doktorn var jätteproffsig och agerade så bra att jag inte ens skämdes. Hon sa saker som att det var ett bra tecken på att saker och ting fungerar som det ska med min kropp och att jag var fullt frisk i "de nedre regionerna". Så det var inte alls pinsamt, dett födde istället härliga runkfantasier efteråt.

Något som däremot var lite pinsamt var så jag för en stund sedan fick massage. Hon som masserar mig är en riktigt sexig medelålders kvinna. Varje gång jag kommer från ett besök hos henne runkar jag som en tok. Hur som helst, jag kom in på hennes motagning och tog som vanligt av mig kläderna ner till kalsongerna och placerade mig på mage på hennes massagemöbel. Ryggdelen av massagen är ju inga problem så självklart fick jag inte stånd då. Det var då jag vände mig om det hände. Låg på rygg och massören hasade som vanligt ner mina kalsonger lite, för att komma åt att massera. Hon masserade mig runt låren då jag kände hur det började rycka i kuken, jag försökte lägga band på mig med det gick inte. Kuken växte och till råga på allt var inte knappen på kalsongerna stängd. Vips så kollade hela härligheten, fullvuxen, ut genom kalsonghålet. Nä jag kollade upp möttes jag av min massös som smålog och sa "Ojdå, det blev visst lite hårt här", kommentaren fick knappast att mindre kåt. Hon berättade att det hade hänt förr och att jag inte behövde skämmas, men det gjorde jag ändå. Mitt stånd vägrade gå ned svjälvant så jag beslutade om att jag var tvugen att gå på toaletten. Sagt ch gjort, jag gick på toa, runkade av kuken, sprutade och gick tillbaka efter att nog rengjort kuken. När jag kom tillbaka frågade massösen om jag löst problem, jag nickade och lade mig igen. Har inte varit hos henne efter det, men ska nog ditt om några veckor. Även fast det var pinsamt var det även mycket uppkåtande och jag runkar ofta med henne i minnet.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja, det har hänt för mig.

Jag var till läkaren när jag hade trång förhud. Det var en kvinnlig läkare som undersökte mig. Jag fick klä av mig på underkroppen och ligga på en brits. Hon kunde dra bakåt förhuden när jag var slak. Jag sa att det är svårare när jag har stånd. Hon började inte att runka mig om någon tror det, men hon höll runt roten och börja "slänga" med skaftet, det gjorde att kuken snabbt blev hård. Snart hade jag full erektion. Hon konstaterade att jag hade problem med trång förhud vid erektion, och skrev en remiss för operation. Jag blev inte omskuren utan förhuden vidgades och syddes. Nu fungerar den hur bra som helst, det blev lyckat.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hänt mig några gånger. Varit hos urologen och undersökt min inkontinens. Och sköterskan tog tag i min kuk och drog tillbaka förhuden och sprutade in bedömningskräm i mitt urinröret. Fick stenhård kuk och var nära att spruta.
Sen var det dax för undersökning med min kvinnliga läkare. Förde in en slang med kamera i mitt urinröret. Fick stånd igen hon drog tillbaka förhuden ordentligt och började föra in slangen var magiskt skönt. Och när hon hade kommit in till urinblåsan med kameran, så fick jag en enormt skön orgasm sprutade ner mig och hennes hand. Hon bara sa oj och torkade av sig och mig.
Och när jag kollar min prostata när någon läkare för in fingrarna i mitt anal och känner på prostataan då får jag ofta orgasm och sprutar ner britsen.
 

benni

Välbekant medlem
Ja det har hänt mig ett par gånger nu, vi har hälsokontroller via företaget.
När man är där vill doktorn som är äldre alltid känna på prostatan och när jag frågade första gången varför så han att han inte litar på blodprovet.
Så vist fick han känna lite och varje gång nu så blir det lite längre han känner på prostatan och han vet att jag får stånd och även att jag gillar det för han har hört mig stöna lite.
Vem vet vad som händer nästa gång :)
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Hände mig när jag skulle ta bort stygn där nere efter en operation. Blev ett knäpp med fingrarna på den så lade den sig snällt ned.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..omöjligt med den rad av fula & motbjudande läkare som behandlat mig för olika krämpor genom åren.. :cautious:
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej fy fan, prostataundersökningen va ju bara obekväm, och inte fått stånd annars heller, och inbilla mig inte att ni fått stånd, och sen har ni blivit avsugna eller avrunkade av sköterskor eller läkare :LOL::D:LOL::ROFLMAO:
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Härliga svar. När jag var 25-26 sökte jag ett jobb som krävde läkarintyg. ringde upp och fick tid av en läkare. hon var en kvinna i 40 årsåldern. lite bastant men såg trevlig ut. Hon kollade upp enligt nån lista och allt var ok. sen sa hon att vi skall kolla prostatan också. l,ätt oförstående vände jag upp stjärten och hon tog på handsken och undersökte väldigt noga- Har varit med om detta senare men aldrig så njutningsfullt o så länge som då. Trot hon gillade att göra mej kåt, fick ju halvstånd på köpet som hon märkte.....
 
Jag gick och kollade mig för kondylom eller vad det nu var, där man får en tops inkörd i kuken. Sös var platsen och alltid en ung kvinnlig läkare.fick alltid stånd och ofta runkade jag även innan så kuken var kletig när hon skulle ta i den. Massa år sedan men gick nog två gånger i veckan. Haha fy så sjuk i huvudet man va som ung
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gick och kollade mig för kondylom eller vad det nu var, där man får en tops inkörd i kuken. Sös var platsen och alltid en ung kvinnlig läkare.fick alltid stånd och ofta runkade jag även innan så kuken var kletig när hon skulle ta i den. Massa år sedan men gick nog två gånger i veckan. Haha fy så sjuk i huvudet man va som ung
Fick du några kommentarer från läkaren då?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej riktig stånd har jag inte fått på läkarbesök har kanske rest sig lite men inte mycket.
Däremot bor jag på ett hem och sköterskorna här kan få den att resa sig.
Hjälper till när jag skall duscha även om jag klara det själv säger jag inte nej när de tvättar rumpan, mellangården och ibland även pungen. Brukar sitta helt naken i min fåtölj och torka lite. Kommer snabbt så fort de lämnat rummet, de misstänker kanske men även om kroppen inte är i bästa skick så vill jag fortfarande hade skönt nästan varje dag.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag bodde på ett demensboende innan men ett annat hem nu. Jag är inte dement men har en muskelsjukdom som gör att jag kan behöva en del hjälp. Hjärnan är okey men inte kroppen, men jag klagar inte finns de som har det mycket värre.
Sexlusten är mindre men vill gärna komma varje dag oftast på kvällen innan jag somnar.
 
Toppen