Har du haft sex på jobbet

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Undrar här hur många som haft sex på jobbet, det kan självklart orsaka problem efteråt meni stundens hetta glömmer man gärna dagen efter, lite oskyldigt flirtande är mysig...vad tycker ni här
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Jo det har allt hänt några gånger ;). Visst är det trevligt med flörtande, det förhöjer ju vardagsstämningen regält. Och ibland går flörtandet över till något mer okontrolerat :oops:. Och har man väl väckt åtrån så är det ju inte så lätt att släcka den helt abrubt. Då är det lätt att sug och känslor tar komandot över klokheten........Och visst kan det vara fantastiskt också ??
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Undrar här hur många som haft sex på jobbet, det kan självklart orsaka problem efteråt meni stundens hetta glömmer man gärna dagen efter, lite oskyldigt flirtande är mysig...vad tycker ni här

Erkänner! DEt har hänt, mer än en gång dessutom. Men som du skriver är det inte så smart. Tyvärr kan det hända att "den lille" får ta över på tok för mycket av beslutsfattandet, speciellt om man tillsätter lite etyl...


/Challe som funderar på att förföra den nya sköterskan på 7:an... men kanske låter bli i alla fall[B)]
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det har också hänt mig några gånger att jag har haft sex på jobbet med en kvinnlig kollega, och jag får väl också hålla med om att det kanske inte är så klokt alltid. Va' skall man göra när båda är kåta på varandra och bara vill ha ett knull:p:):p
 

Gollum

Ny medlem
Kön
Man
Det finns ett gammalt ordspråk.
" Inte hor på kontor eller där du bor"
det innebär att man skall inte ha sexuella relationer med personer på jobbet eller i vänkretsen".
Kan bara säga att jag är dålig att följa det ordspråket, jag bryter mot bägge inriktningarna. Ler
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Nej, men frugan har varit på besök någon gång och då har det blivit lite smek/tafs.:)
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Som en fantasi så är det riktigt hett. Men i verkligheten, nej tack, låter som mer besvär än vad det är värt. Skvaller, rykten etc.
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Ja sex på jobbet har hänt några gånger både på mitt och sambons :p


mmm för mig hände det i fredag, träffa en gammal kollega i branchen och efter fredags ölen så fortsatte vi, vi var båda "esamma" hemme och innan kvällen var slut hade vi haft en mysig stund i hans övernattningslägenhet.







Titta gärn ain i detta forum som kan öppnas på jobbet.
Tyvärr kan jag inte öpnna detta på jobbet på dagtid och det är spännade att titta in.

http://www.takeforum.com/forum/index.ph ... 450754fb85
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jodå det har väl hänt. Flera gånger dessutom. Finns ju flera ställen på jobbet som passar alldeles utmärkt. De flesta arbetsplatser har väl någon form av vilrum. Dusch eller omklädningsrum finns ju lite här och var också. Skrivbord, konferensutrymmen och fikarumssoffor. Bara att välja och vraka :p.
Håll koll på nattvaktens ronder bara. [:0]
 

hellojsan

Ny medlem
Kön
Man
Jodå...visst har man haft det.

Har väl blivit ett par gånger när man stannat kvar och jobbat övertid...:)

Dock skänker man alltid en tanke åt att en städare kan komma in...haha.:)
 
Toppen