Har du knullat en docka?

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte provat en Real Doll men skulle gärna göra det Docka eller lösfitta .i brist på riktig fitta så istället för att bara runka så är det väl inte fel att ta hjälp utav de hjälpmedel som finns. Kvinnor använder ju dildosar och andra hjälpmedel. Man ska ju göra det så skönt man kan för sig.

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft ett par billiga för länge sedan. Men gjorde mig av med dom. Kändes bättre att använda handen och runka. Men visst undrar man hur det hade varit med en real doll.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Som 15 åring köpte ja billig , då blev man ju kåt för allt . minns mest hur de droppade ur den när ja kom o blev fläck på överkastet , sedan jobbigt gömma den på mitt rum, inne ja hade den i min resväska. Ja hade under sängen . Sedan svårt få den ren inne i . Ar lite fuktning nästa gång den kom fram. Slängde den efter ett tag, var för nervös bli påkommen , köpte liten dildo i stället som bar lättare gömma,

Lappknapp

Ny medlem
Kön
Man
Jag köpte en uppblåsbar för massa herrans år sedan men den var alldeles för trång och glömde ha glidmedel tillgängligt.

Rickenibba

Medlem
Kön
Man
En Real Doll hade varit riktigt nice att testa.
Köpte och knullade en uppblåsbar i övre tonåren, men det är ju 30+ år sedan.
Har på senare tid haft en fantasi om att knulla en sån där uppblåsbar igen, men ihop med någon. Så, bor du i Sthlm och har samma fantasi, hör av dig. ;)

calle34

Välbekant medlem
Knullade ex mor för några veckor sen med shemale docka med en redig kuk som denna kvinnan red på . Slickade henne i röven först och knullade henne med tre fingrar sen körde jag in min kuk . Tyvärr kom jag nästan direkt men hennes fitta sprutade typ efter 10 drag helt sjukt kåt den

camkåt

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har en docka, Fatima Fong. Billig uppblåsbar och skön ibland. Blir nog fler i framtiden.

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjenare, någon som testat knulla en docka? Snackar inte om en 5000kroners, utan en 500:-...skulle vilja testa :)
Lägger inte 30 ,40 K på en docka.Men det hade ju varit skönt med en Real Doll. Man kan åka över till Köpenhamn och köpa riktig fitta på tjejer som ser riktigt bra ut helt lagligt.

Toppen