Har du legat med din mor?

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har nog inte fantiserat om att faktiskt knulla med min mamma men jag har sett henne knulla med en annan och det blev jag kåt av att se. Har även runkat en del när hon gått och lagt sig när tv1000 visade porr på nätterna. Antar att hon hörde och kanske såg mig ibland och det gjorde mig lite kåtare :).

Hård

Medlem
Kön
Man
Att ligga med sin mamma tycker jag känns hett. Är det många som upplevt denna lyx?
Har själv aldrig varit intresserad av min mor. Men gillar att höra andra berätta. Utanför forum har jag bara hört om det två ggr o mitt liv, och jag har och pratar väldigt mycket sex. Så gissar att det inte är allt för vanligt.
Vill också tillägga att jag inte vill höra om barn eller nåt som inte är frivilligt från båda parter.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
nej. Hörde bara morsan o farsan några ggr. En gång såg jag farsan precis efter genom dörrspringan när han gick för o duscha , han hade inte slaknat helt. Som tonåring. Tyckte man den var stor . Annars. Såg jag honom bara i bastun. Morsan ar med till typ man var. 12 eller nått. Sedan bastade. Hon ensam .nör vi jag var med .

Toppen