IntressantNågon som provat det?
Jag har gjort det. Plockade ett knippe och slog på kuken och pung. Gned in hela skaftet och ollonet rejält. Gör ont en liten stund, sen kittlar och vibrerar kuken i flera timmar.
Otroligt skön känsla, testa vet jag
Låter klart kinky,hur fick den ide`n?Jag menade beroendeframkallande. Har du testat en gång vill du göra det igen. Har fem blad i röven nu. Så skönt. Lite kinky men vadå
Ok jag är omskuren. Är nyfiken på hur det är att ta det på ollonet.Hej! Nej det gör det inte. Jag lägger typ fyra små blad på ollonet och rullar över förhuden, sen kittlar det jätteskönt på ollonet. Inget farligt men beroende. Sen daskar jag ett gäng blad på skaftet med. Prova
Hur ser ollonet ut efter behandlingen?Någon som provat det?
Jag har gjort det. Plockade ett knippe och slog på kuken och pung. Gned in hela skaftet och ollonet rejält. Gör ont en liten stund, sen kittlar och vibrerar kuken i flera timmar.
Otroligt skön känsla, testa vet jag
Tack för infoHittade denna information i en tråd på Flaschback. Det är knappast att rekommendera. Några klasskamrater körde brännässlor på ollonen när de var små. Några umgås jag fortfarande då och då med och de går inte i närheten av brännässlor, av just den smärtan de hade i penis