Har du som tjej någon gång fått orgasm spontant?

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
En liten spinoff på en fråga som finns inne hos killarna...

Har ni tjejer någon gång varit med om att få orgasm spontant? - Oavsett anledning till den... ?

Tittat på porr/läst noveller och kommit spontant?
I sömnen av sköna sexdrömmar?
Av bristen på partners/sextillfällen?
Av det heta kroghånglet som inte ledde till sex men väl en orgasm... ?

Ja you name it!

;) Såklart berättar ni om händelsen och inte bara svarar ja eller nej.. ;)
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det hade varit tevligt att läsa om Hälsingetös erfarenheter i ämnet. :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om "spontant" betyder att få orgasm utan att hjälpa till med händerna, så är mitt svar tyvärr nej:unsure:

Men visst har jag vaknat mitt i natten och varit stormkåt, och visst har jag läst en novell på ona och blivit stormkåt...;):p

Om "spontant" betyder att gå från noll till hundra så kan det hända med rätt ord vid rätt tillfälle...;):p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
När jag var gravid kom jag ibland i sömnen. Jag vaknade mitt i sexdrömmar av att jag bara låg rakt upponer och.....kom! :D Jag rörde mig inte ens, varken med händer eller med "luftjuck" :D SKITHÄFTIG känsla och jag önskar jag kunde få vara med om det även när jag inte är gravid :(
 
G

Göran67

Gäst
När jag var gravid kom jag ibland i sömnen. Jag vaknade mitt i sexdrömmar av att jag bara låg rakt upponer och.....kom! :D Jag rörde mig inte ens, varken med händer eller med "luftjuck" :D SKITHÄFTIG känsla och jag önskar jag kunde få vara med om det även när jag inte är gravid :(

sexdrömmar med orgasm som på beställning. Wonderful! :D:)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Det hade varit tevligt att läsa om Hälsingetös erfarenheter i ämnet. :p

Jag har haft spontanorgasm en gång som jag kan minnas i alla fall...

Jag var nyförlöst med senaste barnet och med alla hormoner i kroppen som är i gång då så vaknade jag på natten av att jag kom... det var en djup orgasm, en sån som ger en andnöd ni vet.. men den försvann lika fort igen när jag vaknade... Jag VET att jag fick en orgasm men var över på en nanosekund... :unsure:
 

Mojada

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker om att onanera med kläder på. När jag är riktigt kissnödig blir jag extra tänd och då kan det med rätt kläder räcka att jag bara gungar lite på stolen och gnuggar låren mot varandra för att jag ska komma...

Riktig spontanorgasm är det förstås inte, men nästan. :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Nej, tyvärr... Förut fick jag alltid kämpa för att få orgasm överhuvudtaget, men det behöver jag tack och lov inte längre. Har däremot fortfarande väldigt svårt att komma utan att jag själv smeker mig när jag ock sambon har sex...
 

itzybitzy

Medlem
Kön
Kvinna
Har vaknat av att jag kom en gång, inga händer i närheten!
Har dock bara hänt en gång, och det är länge sen. Skulle gärna vara med om det igen ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Vad jag kan påminna mig har det inte riiiiktigt hänt - jag har varit med om att drömma intensiva sexdrömmar, men (tyvärr) alltid vaknat just innan jag fått orgasm.
 
L

Liza33

Gäst
Mmmm, härligt sånt är! Har gjort precis samma sak några gånger :)


Jag tycker om att onanera med kläder på. När jag är riktigt kissnödig blir jag extra tänd och då kan det med rätt kläder räcka att jag bara gungar lite på stolen och gnuggar låren mot varandra för att jag ska komma...

Riktig spontanorgasm är det förstås inte, men nästan. :)
 
L

Liza33

Gäst
Har hänt några ggr i mitt liv att jag fått orgasm i sömnen.
Ingen aning om exakt vad jag drömt men jag har vaknat mitt
i orgasmen, plaskblöt :)
 

casper28

Ny medlem
Kön
Man
Min fd fick orgasm i gymmet av en maskin som man tränar mage med. Det var riktigt häftig och hon blev jätteförvånad.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har hänt några ggr i mitt liv att jag fått orgasm i sömnen.
Ingen aning om exakt vad jag drömt men jag har vaknat mitt
i orgasmen, plaskblöt :)

gottt!!! jag har vaknat av att flickvännen varit sugen av en dröm...

Min fd fick orgasm i gymmet av en maskin som man tränar mage med. Det var riktigt häftig och hon blev jätteförvånad.

mmmm, hört talas om det med:D
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var gravid kom jag ibland i sömnen. Jag vaknade mitt i sexdrömmar av att jag bara låg rakt upponer och.....kom! :D Jag rörde mig inte ens, varken med händer eller med "luftjuck" :D SKITHÄFTIG känsla och jag önskar jag kunde få vara med om det även när jag inte är gravid :(

Min fru var likadan när hon var gravid. Tyvärr så var hon så känslig där nere då att vi aldrig egentligen hade sex under hela graviditeten. Men hon var lika kåt som jag och om vi inte onanerade tillsammans så kunde hon komma bara genom en sexigt berättat historia, eller genom en sexdröm.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
När jag var gravid kom jag ibland i sömnen. Jag vaknade mitt i sexdrömmar av att jag bara låg rakt upponer och.....kom! :D Jag rörde mig inte ens, varken med händer eller med "luftjuck" :D SKITHÄFTIG känsla och jag önskar jag kunde få vara med om det även när jag inte är gravid :(

Min fru var likadan när hon var gravid. Tyvärr så var hon så känslig där nere då att vi aldrig egentligen hade sex under hela graviditeten. Men hon var lika kåt som jag och om vi inte onanerade tillsammans så kunde hon komma bara genom en sexigt berättat historia, eller genom en sexdröm.

Men guuud vad sexigt! [:0] Jag önskar att jag också kunde komma så! Och jag önskar att mina spontankomningar i sömnen kunde dyka upp även nu när jag inte är gravid! Det var riktigt, riktigt häftigt!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Som kille skulle jag också vilja kunna få spontant så där. Det var riktigt hett att se frugan komma enbart vid mina ord.
 
Toppen