Rena drömmen juBrukar runka min för min granne när hon är på altanen hon kollar tills jag sprutat två gånger .
Rena drömmen juBrukar runka min för min granne när hon är på altanen hon kollar tills jag sprutat två gånger .
Hur gammal är hon?Brukar runka min för min granne när hon är på altanen hon kollar tills jag sprutat två gånger .
Mmm...så upphetsande. Stå där med hård kuk och runka medans hon studerar en.Jag skulle vilka runka inför svärmor. I bastun. Kommer ju aldrig hända men drömma kan man.
Vill också det ? Helst på nån skogsväg utan byxor o dom kom fram o tittade på när jag sprutar , kanske får lite hjälp av dom först ?Åhhh....nu skulle jag vilja runka framför några kvinnor
Åhhhh såååå sexigt.Vill också det ? Helst på nån skogsväg utan byxor o dom kom fram o tittade på när jag sprutar , kanske får lite hjälp av dom först ?
Ja visst är det ? Men kommer det en kille som runkar så hade jag gärna velat suga på hans kuk också . Vill ju prova det tänker mycket på det fast jag är hetero ? Du har lång kuk ? Min är inte så lång haha .Åhhhh såååå sexigt.
Ja min är runt 20 cmJa visst är det ? Men kommer det en kille som runkar så hade jag gärna velat suga på hans kuk också . Vill ju prova det tänker mycket på det fast jag är hetero ? Du har lång kuk ? Min är inte så lång haha .
Ok härlig , min är 15 cm ca .Ja min är runt 20 cm
Vad sa väninnan?Hade gärna onanerat inför fruns väninna,hon har sett mig med stånd och jag har runkat lite när jag och frun bastat med henne.Men inte fått komma när hon sett på.
Hon är en kvinna som är lite försiktig så hon fnittrar bort det,hennes försiktighet gör henne ännu mer sexig.Vi har umgåtts sen ungdomen så vi känner varann och har sett varann nakna otaliga gånger.Så jag har gjort mina försök under årens lopp.Vad sa väninnan?