Har du visat bild på din sambo för en kompis?

martindalarna

Aktiv medlem
Nej det är inte ok, men ja ibland när jag hängt med en kille så har jag ibland visat ngn gammal bild eller flmsnutt. Det levlar upp stämningen lite. Har fått en hel del visat också.. Men skulle aldrig dela, då är det väl game over för evigt om det skulle komma ut.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Känns lite som en gråzon.
Även om båda är med på upplägget så tar förhållande slut och vänskap med bästa polaren upphör.
Då kan bilderna användas i ett betydligt elakare syfte..

Bilder utan ansikte eller andra utmärkande kännetecken typ tatueringar. Glöm heller inte att rensa bildens exif data om du tänker dela digitalt.
Att låta polaren se bilden i din mobil och sen ha den på näthinnan vid kvällens runk känns dock hyfsat säkert :)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Aha!
Så du har varken tjejkompisar eller några dickpicks..
Du har mina fulla sympatier;)
Två fel av två möjliga!
Jag har både tjejkompisar och dickpicks! MEN det är ju bilder av det mest privata och jag skulle aldrig svika ett förtroende! Kräver samma av min partner
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Ett ex ville att jag skulle filma och skicka till en kompis. Vi både tände på att ha publik. Hade varit schysst med en runkvideo tillbaka men det fick vi inte :cry:
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Två fel av två möjliga!
Jag har både tjejkompisar och dickpicks! MEN det är ju bilder av det mest privata och jag skulle aldrig svika ett förtroende! Kräver samma av min partner
Ok!
Jag ger mig:)
En tanke..
Kollar ofta porr på nätet och hamnar nästan alltid i kategorin amatör.
Efter tid blir man allt bättre på att skilja fake från äkta.
Och där finns en hel del smaskiga saker från jordens alla hörn..

Kan det verkligen vara möjligt att alla dessa par frivilligt laddat upp sina alster på xhamster och liknande ställen?
Om inte, hur hamnade de där?

Att inte svika ett privat förtroende är det ultimata men efter 52 år på jordklotet blir man ganska luttrad..... Sen finns det hämndporr som är en avsiktlig handling.
Så vad återstår:
Mobilen borttappad eller stulen.
Hackad, någon har kontroll över den. Kan ske via klicka på länken mejl, appar, internetcafe.
Minneskort och usb stickor, lätta att tappa bort.
Den schyssta teknikern som fixade ett garantiarbete och kopierade de smaskigaste bitarna.
Sälja eller ge bort mobiler och plattor som inte är fabriksåterställda.
Gäller givetvis också hårddiskar i laptops och stationära.

Fortsätta filma och plåta, men var försiktiga, en gång på nätet och det finns för evigt.
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Förstår jag dig rätt?
Ett ex ville att du skulle filma - vad och hur?
Haha ursäkta. Ser nu att jag var väldigt otydlig!

Ja en tjej jag var tillsammans med ville att jag skulle filma när hon sög av mig eller när jag knullade henne bakifrån. Och skicka de till en kompis.

Jag hade aldrig skickat något utan hennes godkännande. För som någon annan skrev så förändras relationer och vem vet vad som kan hända.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Ok!
Jag ger mig:)
En tanke..
Kollar ofta porr på nätet och hamnar nästan alltid i kategorin amatör.
Efter tid blir man allt bättre på att skilja fake från äkta.
Och där finns en hel del smaskiga saker från jordens alla hörn..

Kan det verkligen vara möjligt att alla dessa par frivilligt laddat upp sina alster på xhamster och liknande ställen?
Om inte, hur hamnade de där?

Att inte svika ett privat förtroende är det ultimata men efter 52 år på jordklotet blir man ganska luttrad..... Sen finns det hämndporr som är en avsiktlig handling.
Så vad återstår:
Mobilen borttappad eller stulen.
Hackad, någon har kontroll över den. Kan ske via klicka på länken mejl, appar, internetcafe.
Minneskort och usb stickor, lätta att tappa bort.
Den schyssta teknikern som fixade ett garantiarbete och kopierade de smaskigaste bitarna.
Sälja eller ge bort mobiler och plattor som inte är fabriksåterställda.
Gäller givetvis också hårddiskar i laptops och stationära.

Fortsätta filma och plåta, men var försiktiga, en gång på nätet och det finns för evigt.
Och jag som trodde att jag blev provocerad - men du tar mig med hästlängder!
Jag är helt och hållet amatör om vi snackar porr på nätet.

Detta forum är det närmaste jag kan komma där jag utlämnar mig och snackar sex

Hämndporr och alla dessa möjliga eller omöjliga orsaker blir en konsekvens om jag hamnat i luven på en galenpanna! Och tro mig jag har fått min beskärda del av galenpannor men jag vill inte utgå ifrån att de jag möter är galenpannor
Då blir livet outhärdligt
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Haha ursäkta. Ser nu att jag var väldigt otydlig!

Ja en tjej jag var tillsammans med ville att jag skulle filma när hon sög av mig eller när jag knullade henne bakifrån. Och skicka de till en kompis.

Jag hade aldrig skickat något utan hennes godkännande. För som någon annan skrev så förändras relationer och vem vet vad som kan hända.
Jag börjar känna mig som en gammal tant men varför i hela helvete vill någon skicka en sådan bild till en kompis?
 
Toppen