Har jag kommit fel?

Fitt-Slickaren

Ny medlem
Kön
Man
Har jag missupfattat detta forum?... trodde detta skulle vara snack om manlig onani, inte snack om manlig onani för bögar.

Har inte hittat en ända tråd, där det inte förekommer bögeri, och ni alla säger ändå att ni inte är bögar, se sanningen... ni är ju smygbögar allihop.
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag tycker inte det förekommer mycket bögeri men det beror på vilken tråd du är inne på. Hur vill ditt snack om manlig onani se ut? De här är ju bästa forumet.
Nej jag är inte bög och har ingenting emot dem om du nu skulle vara det.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har jag missupfattat detta forum?... trodde detta skulle vara snack om manlig onani, inte snack om manlig onani för bögar.

Har inte hittat en ända tråd, där det inte förekommer bögeri, och ni alla säger ändå att ni inte är bögar, se sanningen... ni är ju smygbögar allihop.

Struntprat, och du förresten vad är skillnaden på hetero och homo onani???

Challe - Straight, men fördomsfri
 

Shinji

Ny medlem
Kön
Man
jupp som challe säger så instämmer jag och vad har du emot homosexuella? (är inte det)
 

buse

Ny medlem
Kön
Man
Har jag missupfattat detta forum?... trodde detta skulle vara snack om manlig onani, inte snack om manlig onani för bögar.

Har inte hittat en ända tråd, där det inte förekommer bögeri, och ni alla säger ändå att ni inte är bögar, se sanningen... ni är ju smygbögar allihop.

Struntprat, och du förresten vad är skillnaden på hetero och homo onani???

Challe - Straight, men fördomsfri

Skillnaden på homo/hetero-onani borde väl vara vad man fantiserar om när man onanerar... Fantiserar man om samma kön så är det ju homoerotik.
 
Toppen