Har länge sökt nån!

Nick Name

Ny medlem
Kön
Man
Desperation är ALDRIG klädsamt, tror att många tjejer omedelbart tänker "Och vad är det för något fel på honom då när han aldrig kommer till?". Ta det lugnt, var dig själv, och softa lite. Ibland fungerar det bäst om man inte jagar runt i desperation, utan låter saker ta den tid det tar. Förr eller senare hittar man alltid någon, every dog has its day... :)

Eller kan vi få synpunkter från tjejer? Är desperation något ni tycker är attraktivt, och en egenskap som ni tycker att det väcker intresse hos er?
 

powerace

Ny medlem
Kön
Man
Förr jagade jag tjejer. Lyckade ju men hade ofta för "desperat" utstrålning och fick nobben ibland för den sakens skull....
Har aldrig fått så mkt härliga upplevelser som nu, sen jag blev lite mer anti/svår/avslappnad.
Blev äldre och självsäker.


No one is a virgin, life fucks us all......
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Oftast hittar man det man vill ha när man inte längre söker efter det.
Sluta jaga fjärilen så landar den på dig..?

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Nick Name

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by powerace

...blev lite mer anti/svår/avslappnad. Blev äldre och självsäker.

Mmm, jag tror att tjejerna också uppskattar en utmaning lite nu och då. Har hört från flera håll att de tyckte att om killen var lite svårflörtad så blev det lite mer "sport". Att vara lite "svår" ökar mystiken lite, och precis som katter är de fruktansvärt nyfikna... :p

Och sedan det här med självsäkerhet, det går inte att underskatta betydelsen av det. Tror både killar och tjejer tycker att en människa som vet vad de vill ha är intressant, till skillnad från någon som är osäker på sig själv. Krogen är inget bra ställe att ragga på, men om man ändå ger sig ut så får man nog kallt räkna med att bli nobbad en hel del. Men man får ta det för vad det är. De nobbar nog inte dig för att dom tycker att du är äcklig, dom kanske nobbar dig för att de redan har sällskap, de kanske bara är ute för att ta sig en drink eller äta en bit mat, eller inte själva är ute och raggar utan är bara ute för att vara social. Utgå inte ifrån att alla som går på krogen är ute för att ragga, jag tror att man snarare skall utgå ifrån att de INTE är ute och raggar. Men frågar man 100 så kommer nog 99 nobba dig, men förr eller senare hittar man någon som är inne på samma spår som du.

Originally posted by powerace

...No one is a virgin, life fucks us all......

Aah, humor. Denna måste jag komma ihåg... :D
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
"cam sex"? Dvs. spela in "porrfilm"?
-Under alla mina sexuella erfarenheter sedan jag var 11 år gammal för snart 25 år sedan, har inte en endaste tjej uttalat någon större önskan att spela in porrfilm, eller ens göra det "inför kameran". Inte jag heller, eftersom jag inte är exhibitionist..
 
Toppen