Har någon testat ett gloryhole

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Gloryhole är att mannen stoppar in sin kuk genom ett hål i väggen och på andra sidan väggen står en tjej och ger honom oralsex.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Om det nu är så att det är en tjej som står bakom väggen, så är det något som gör mig lite upphetsad!!!
Man kanske får göra upp något med frugan.:)
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon som har testat ett gloryhole någon gång. Det är verkligen något som jag skulle vilja testa:)
Ja, har testat. Spännande att stoppa kuken i ett hål och man inte vet vad som händer med den. Men det är också ganska obekvämt att stå tätt utmed en vägg. Jag föredrar en mer intim stund med den jag tar emot eller ger oralsex till.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, har testat. Spännande att stoppa kuken i ett hål och man inte vet vad som händer med den. Men det är också ganska obekvämt att stå tätt utmed en vägg. Jag föredrar en mer intim stund med den jag tar emot eller ger oralsex till.
Skönare att sitta eller ligga tillbaka och va avslappnad :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, har testat. Spännande att stoppa kuken i ett hål och man inte vet vad som händer med den. Men det är också ganska obekvämt att stå tätt utmed en vägg. Jag föredrar en mer intim stund med den jag tar emot eller ger oralsex till.
Ja, det är obekvämt. Ett kolsvart rum är bättre. Där vet man inte heller vem som suger eller vem man suger....
 
Toppen