Har någon testat ett gloryhole

Smooth

Medlem
Kön
Man
Berättelse om erfarenhet från sauna med glory hole i höstas:

Hittade ett litet bås och steg in. Hängde av mej handduken på en krok och upptäckte att båset var väldigt litet men att det fanns ett glory hole på lämplig höjd för kuken.

Testade att sticka in min halvstyva kuk ... i bästa fall skulle kunna finnas någon som kunde ge sugservice

Det dröjde inte många sekunde förrän jag kände en tunga som började slicka och vispa runt ollonet.

Oj, det här kunde bli underbart!

Personen fortsatte och jag kände hur skönt han tog hela min kuk i sin mun.☺

Det fanns handtag på min sida upp mot taket som jag tog tag i för att få bra balans för att kunna skjuta in min kuk så långt som möjligt in genom hålet och i hans mun.

Kände efter ett tag den sköna känsla när man är på väg att komma och strax kunde jag inte hålla mej och gav honom ett rejält sprut.

Han fortsatte att ge kuken sugservice och han kunde konsten att vispa med tungan på ollonsträngen samtidigt som sög otroligt underbart. Ännu en gång kände jag orgasmen vara på väg och sprutade en gång till.

Jag kände mej vara i himlen för kuken och jag ville ha mer och ytterligare en orgasm sprutade iväg i hans mun.

Så här i efterhand vet jag inte hur många orgasmer jag fick men det var helt säkert 4 stycken om inte fler.
 

Trax_87gay

Ny medlem
Berättelse om erfarenhet från sauna med glory hole i höstas:

Hittade ett litet bås och steg in. Hängde av mej handduken på en krok och upptäckte att båset var väldigt litet men att det fanns ett glory hole på lämplig höjd för kuken.

Testade att sticka in min halvstyva kuk ... i bästa fall skulle kunna finnas någon som kunde ge sugservice

Det dröjde inte många sekunde förrän jag kände en tunga som började slicka och vispa runt ollonet.

Oj, det här kunde bli underbart!

Personen fortsatte och jag kände hur skönt han tog hela min kuk i sin mun.☺

Det fanns handtag på min sida upp mot taket som jag tog tag i för att få bra balans för att kunna skjuta in min kuk så långt som möjligt in genom hålet och i hans mun.

Kände efter ett tag den sköna känsla när man är på väg att komma och strax kunde jag inte hålla mej och gav honom ett rejält sprut.

Han fortsatte att ge kuken sugservice och han kunde konsten att vispa med tungan på ollonsträngen samtidigt som sög otroligt underbart. Ännu en gång kände jag orgasmen vara på väg och sprutade en gång till.

Jag kände mej vara i himlen för kuken och jag ville ha mer och ytterligare en orgasm sprutade iväg i hans mun.

Så här i efterhand vet jag inte hur många orgasmer jag fick men det var helt säkert 4 stycken om inte fler.
Vart hittade du detta ställe? :)
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, jag hade turen att testa.
Såg dessutom att en kvinna och hennes man gick in i mitten där det var.
Så visste att stoppade jag in den, så är det en kvinna på andra sidan.
Kände också så att jag VISSTE att det var en kvinna som stod för sugandet :)
*sjukt upphetsande* och satan vad bra hon sög, hon va inte super snygg men suga kuk kunde hon.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta hände säker för över tio år sedan, var på en mindre camping, minns att duschar var små bås man duschade i, var samma för kvinnor som män, även toaletter hade ingen indelning på kön, unisex heter det visst i dag.
Står och duschar på kvällen, som vanligt samtidigt runkar. Hör att någon är i duschen bredvid, ser samtidigt att det är ett hål i väggen, försöker kika genom det, mötts av ett par ögon som tittar på mig.
Ett finger sticker in genom hålet och gör täcken att jag ska komma, fatta först inget men sticker in min kuk som som är redigt styv.
Känner genat något som omsluter ollonet och juckar, efter en kort stund hör jag en djup suck och ett stönande, släpper greppet om min kuk.
Tar någon minut innan någon troligen tar kuken i mun, känner tungan smeker ollonet, suger lite samtidigt. Känner hur benen börjar dallra, en härlig känsla kommer från rumpan och fortplantar sig ända ut i ollonet.
Då kommer den första explosionen, känns som kuken är dubbelt så stor när nästa sprut kommer, tror jag pumpa ut minst tio orgasmer med sperma.

Sanningen är den att inget hände mer än att personen bredvid lämna duschen, men hade ju varit tråkigt att berätta här.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår var jag med om ett glory hole. Tidigt på kvällen så stod en snubbe i båset bredvid med baken mot hålet mot mig. Jag är inte intresserad av något stinkade rövhål så jag negligerade inviten och fortsatte titta på "kulturfilmen" som visades på skärmen i mitt bås.

Efter ett tag så .. äh läs vidare under "Sexminnen"
 
Last edited:
Toppen