har ni barn ?

bobbb

Medlem
Kön
Man
föräldrar får inte ha sex[:(!]

jag tror att du skojar!!:D
om föräldrar inte får ha sex, hur kan då du har blivit till? du har ju också kommit från den där stenhårda påken som alla här gillar att leka med..;)

haha men ni va inte föräldrar innan ni fick barn ju;) så efter kvinnan har fött barn får ni inte va snuskiga:D d borde finnas en regel för det!!!!
 
Kön
Man
föräldrar får inte ha sex[:(!]

jag tror att du skojar!!:D
om föräldrar inte får ha sex, hur kan då du har blivit till? du har ju också kommit från den där stenhårda påken som alla här gillar att leka med..;)

haha men ni va inte föräldrar innan ni fick barn ju;) så efter kvinnan har fött barn får ni inte va snuskiga:D d borde finnas en regel för det!!!!

är det snuskigt att onanera?[B)][:0] det tycker nog också frikyrkorna, men inte jag!
jag fattar att du inte vill tänka dig in i hur det ser ut i livet ...........
men fortsätt att köra huvudet i sanden!;)
 

bobbb

Medlem
Kön
Man
haha den dan erat barn upptäcker att ni snuskar kommer han få meen för livet, jag vet... det är hemskt
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltså. "snuskar"… Grejen är att barn, och säkert också ungdomar, alla har svårt att se sina föräldrar som en "kille" och en "tjej" som en gång blev förälskade. I och med ens barndom blir de så att säga for ever sedda enbart som "föräldrar" och som sådana riskerar man att ikonisera dem. Och därför blir det ett mindre trauma om/när man råkar inse, höra etc att ens föräldrar har sex. Men se dem då som en "kille och en tjej"… man och kvinna…

Vilka som helst… så kanske det är lättare att acceptera.? :)
 

bobbb

Medlem
Kön
Man
Alltså. "snuskar"… Grejen är att barn, och säkert också ungdomar, alla har svårt att se sina föräldrar som en "kille" och en "tjej" som en gång blev förälskade. I och med ens barndom blir de så att säga for ever sedda enbart som "föräldrar" och som sådana riskerar man att ikonisera dem. Och därför blir det ett mindre trauma om/när man råkar inse, höra etc att ens föräldrar har sex. Men se dem då som en "kille och en tjej"… man och kvinna…

Vilka som helst… så kanske det är lättare att acceptera.? :)

fatta typ inte ens hälften av vad du mena men d blir säkert bra. NOOOT
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
föräldrar får inte ha sex[:(!]

jag tror att du skojar!!:D
om föräldrar inte får ha sex, hur kan då du har blivit till? du har ju också kommit från den där stenhårda påken som alla här gillar att leka med..;)

haha men ni va inte föräldrar innan ni fick barn ju;) så efter kvinnan har fött barn får ni inte va snuskiga:D d borde finnas en regel för det!!!!

Då undrar jag lite spontant hur f... man ska kunna få till syskon? :cool:
 
Kön
Man
haha finns la andra metoder:) provrör:)

hehe men hur får man in i såsen i provröret?
är inte det en form av "snusk" enligt ditt resonemang?
....nä låt naturen ha sin gång och acceptera att folk är kåta!!
hur var det förr i världen då man bodde en hel familj i bara ett rum??
jo barnen fick både höra se och känna doften av då föräldrarna umgicks:cool:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
haha finns la andra metoder:) provrör:)

Är du säker att du var på alla lektioner i skolan? ;) Som "bästa-vännen" skrev finns det ju liksom bara ett sätt att få ut gubbarna ur pungen. Dina "argument" håller inte längre än vad kuken räcker, ledsen killen :p
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
typ fängelse i en månad för föräldrar som snuskar sig:d
Jag börjar verkligen att undra om du är 18 år som du säger. Du får nog bara acceptera att föräldrar har sex även att dom fått barn, vare sig du tycker eller misstycker.
 

bobbb

Medlem
Kön
Man
haha finns la andra metoder:) provrör:)

Är du säker att du var på alla lektioner i skolan? ;) Som "bästa-vännen" skrev finns det ju liksom bara ett sätt att få ut gubbarna ur pungen. Dina "argument" håller inte längre än vad kuken räcker, ledsen killen :p

Du ska se min närvaro i skolan. Är aldrig borta. Förutom när jag skolkar;)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
typ fängelse i en månad för föräldrar som snuskar sig:d
Tycker du ska sluta med dina mindre bra resonemang nu, och börja se sanningen i vitögat. Livet är som det är, det får du bara acceptera vare sig du vill eller inte. Folk knullar, får barn, har sex efteråt. Så är det bara och har varit så i alla tider.

/LekenKille
 
Toppen