Har ni deltagit i trekant?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Gruppsex har jag haft det närmaste en trekant var en flickväns lillasyster onanerade medans flickvännen och jag hade sex. Fick inte ha sex med lillasystern. De två tjejerna hade enligt dem själva ofta onanerat tillsammans sedan 8års åldern. De smekte bara sig själva inte varandra,
Var inte meningen att lillasystern skulle vara med men kom på oss och blev som hon uttryckte det våt i trosan.

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Haft det flera gånger men med väldigt varierande upplevelse. En gång en lyckad dp men de andra gångerna har vi inte ens försökt så det kan ju vara en stor anledning.
En gång sprutade den andra killen efter 10 sekunders avsugning (av tjejen) och sen gick han....
En annan gång var den andra killen så nervös så det tog flera timmar innan han fick upp kuken. Till och med med bara tjejen där så var han för nervös.

Så trekanter kan vara helt fantastiskt men det kan också vara riktigt dåligt. Det beror nog mest på hur erfarna och trevliga de inblandade är.
Kör på och testa er fram bara ☺️

Runken Gbg

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Frugan och jag umgicks med ett annat par, hon var gammal klasskamrat från gymnasiet till frugan. Vi umgicks på ett trevligt sätt, samtalet flöt alltid på otvunget och naturligt. Kort sagt, trevliga människor. För några år sedan när vi besökte dem förde de partnerbyte på tal, vi var ointresserade, speciellt frugan. Men man kan inte backa bandet och frågan osagd. Vi har nu slutat umgås, vi försökte men det blev alltid en konstig stämning. Verkligen tråkigt resultat, så tänk er för, fråga bekanta tror jag är en riktigt dålig idé

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Frugan och jag umgicks med ett annat par, hon var gammal klasskamrat från gymnasiet till frugan. Vi umgicks på ett trevligt sätt, samtalet flöt alltid på otvunget och naturligt. Kort sagt, trevliga människor. För några år sedan när vi besökte dem förde de partnerbyte på tal, vi var ointresserade, speciellt frugan. Men man kan inte backa bandet och frågan osagd. Vi har nu slutat umgås, vi försökte men det blev alltid en konstig stämning. Verkligen tråkigt resultat, så tänk er för, fråga bekanta tror jag är en riktigt dålig ide
Tror inte man ska fråga vänner. De blev i regel inte inte vänner av det skälet. Vill man ha sexäventyr så testa med ett annat par på en swingers-klubb där spelreglerna är klara från början.

Toppen