Har ni deltagit i trekant?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett surt minne där jag utan att veta om det var för se`n en partykväll,vi var ute på galej och frun träffade en kompis tjej till oss,dom gick hem till kompisen i god party stämning och jag skulle komma så fort som möjligt men klockan for iväg.Dom hade planerat en trekant med mig vilket jag inte visste och missade eftersom klocka for iväg.När jag kom dit hade dom nyktrat till och var trötta.Fick veta att dom haft trevligt med en dildo som kompisen nyskaffat dagen efter.Om jag bara vetat så hade jag varit där före dom;)

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som deltagit i en trekant någon gång??
Är det någt ni kan rekomendera eller?
Ja för många år sedan när frun och jag var nykära o yngre hade jag trekant med frun o väninnan. Det bästa o skönaste jag varit med om jag slicka fitta o knulla fitta samtidigt frun o väninan skickade varandra frun slicka väninnan medan frun sög mig som vi höll på bara att rekommendera om du får chansen.Har även knullat frun ihop med annan man men då var det mest frun som fick vad hon ville, kuk och åter kuk ,vi män rörde ej varandra, idag skulle jag göra det. Lycka till.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Gruppsex har jag haft det närmaste en trekant var en flickväns lillasyster onanerade medans flickvännen och jag hade sex. Fick inte ha sex med lillasystern. De två tjejerna hade enligt dem själva ofta onanerat tillsammans sedan 8års åldern. De smekte bara sig själva inte varandra,
Var inte meningen att lillasystern skulle vara med men kom på oss och blev som hon uttryckte det våt i trosan.

Toppen