Har ni deltagit i trekant?

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Haft det flera gånger men med väldigt varierande upplevelse. En gång en lyckad dp men de andra gångerna har vi inte ens försökt så det kan ju vara en stor anledning.
En gång sprutade den andra killen efter 10 sekunders avsugning (av tjejen) och sen gick han....
En annan gång var den andra killen så nervös så det tog flera timmar innan han fick upp kuken. Till och med med bara tjejen där så var han för nervös.

Så trekanter kan vara helt fantastiskt men det kan också vara riktigt dåligt. Det beror nog mest på hur erfarna och trevliga de inblandade är.
Kör på och testa er fram bara ☺️
Intressant att få höra om när allt inte bara är rosa moln.

Pierre 69

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Kan verkligen vara fantastiskt och värdelöst!
Men oftast upplever vi att det är enklare med en extra än med par, då är det ytterligare en som ska funka ihop
Senaste paret vi träffade var ett rent par byte med knull bredvid varandra
Tyvärr funkade inte den andra mannen riktigt , blev endast att sug och tunga medans hans fru fick kuk av mig
Men vi ska nog försöka ses igen
Funkar nog bättre nästa gång

LeverLivet85

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja med blandad framgång. Varit tredje hjulet flera gånger och en gång blev snubben i paret mindre nöjd. Han var inte redo för det och hon var den som var drivande. Så det blev lite flopp.

I övrigt har det varit väldigt sexigt och upphetsande. Både vara med två tjejer men måste säga att jag föredrar att vara två män och en tjej. En kvinnokropp är fantastisk på de sätt att den kan njuta på så många vis. Två samspelta män kan verkligen ge en kvinna den njutningen och så är det sjukt hett!

Tobias

Aktiv medlem
Har varit med par förr .. lite blandat resultat men 95 % mycket lyckat … har haft turen att vara med 2 bi tjejer under några månader i min ungdom … helt fantastiskt

Hård

Medlem
Kön
Man
Någon som deltagit i en trekant någon gång??
Är det någt ni kan rekomendera eller?
Väldigt mycket. Gillar det. Men vet inte om jag kan rekommendera det. Måste vara med rätt människor. Sett hur fel der kan bli. Räkna inte med att allt blir som det var i ditt huvud när du tänkte på det innan så blir det troligtvis bra. Mem var beredd på att är du kille med två tjejer så kanske de bara är sugna på tjejsex just den kvällen. Då kan du inte tränga dig på. Var glad att du får titta o ta hand om din kuk själv. Nästa gång kanske båda vill ha dig o då är du i bästa läget ever. Eller så blir ena tjejen svartsjuk och då är du i ett helvete ggr 2.
Så... Det kan vara bäst, men det kan också pajja ditt förhållande snabbare än du kan ana.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
En ej planerad trekant med frun och hennes kusin i fyllan alla tre,har berättat det tidigare här.

Toppen