Har ni knullat nått än då på det nya året?

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Yes!! Vid 2 tiden inatt knullade man in det nya året :)

Sen blev det ytterliggare en gång på förmiddagen i bastun :) Lika börja ordentligt det nya året :):D
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Oooooo, ja! Flera gånger, när jag/vi kom hem efter festen, när vi vaknade o sen efter frukosten! :p
 

mega_drule

Ny medlem
Kön
Man
Min f.d ringde mig på natten, så jag har "knullat" in det nya året.
Är bara skeptisk till om detta va ett smart drag?
Tycker inte om att strula med ex...men knulla fick jag.
För att skryta lite då [}:)] Hon blev mer än nöjd och visst stärkte det
MITT MANLIGA EGO (lite saknad är man nog allt) :p:D
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Först nu så blev det årets första knull. Själv har jag varit kåt ända sedan 12-slaget, men sambon har varit lite risig o inte riktigt sugen, dessutom har vi varit bortresta.
Men nu ikväll, i soffan, så lät han mig känna på hans stenhårda sköna kuk. Min kuk var inte sen, vaknade direkt. Vi slet av oss kläderna o knullade hejdlöst i soffan framför öppna spisen som det sprakade härligt i.
Ett ganska snabbt knull, 20 min (vet det för på spåret började precis när vi började) och klara var vi 20.23. Snabbt, men passionerat som slutade med en härlig orgasm med massor med sprut med sperma i röven på honom!!
Båda nöjda o glada!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Som jag skrev i annan tråd... invigningsknullade 2009 när det var tre timmar gammalt i torsdags. Sen dess inget men kommer få mig lite skönt imorgon
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Efter gårdagens kvällsknull var jag grymt kåt, så när sambon hade lagt sig halade jag fram kuken o runkade i fyra timmar, jisses vilken skön orgasm med stort sprut jag hade sen. det var bara för härligt.

Sen i morse, då var min sambo sugen igen, han bad om att få kuk i röven igen, o jag ställer ju upp. Himla gött med morgonknull, blev dock inget sprut i honom då, men gött ändå.

Så 2009 har börjat bra i alla fall om man tittar på sexfronten. Dessutom är jag kåt nu igen, så det blir nog ett bra år!!
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Så har det varit sex nu igen. Denna gången i duschen. Jag och sambon hade klippt varandra, så vi var håriga på hela kroppen. Så vad passar inte bättre än en skön o gemensam dusch efter det.

Efter att ha tvålat in varandra noga, så blev vi givetvis kåta båda två, där stod vi med två hårda kukar. Vad skulle vi göra, om inte knulla. Givetvis blev det knull.
Sambon bad om att få kuk i röven, o ni som känner mig lite, vet ju att jag inte är sen på att ge honom det.
Jag fylle hans röv med kuk, han tog emot den lätt, utan problem, o jag knullade honom hårt medans han gnydde o bad om mer o mer, hårdare o hårdare. Tillslut kom vi i en gemensam och härlig orgasm. Jag sprutade hans röv full med sperma o han kladdade ner duschväggarna med sperma.
Nyknullade avslutade vi sedan duschen o fortsätter nu myset hemma i huset ;)
 
Toppen