har ni nån gång! [onanerat med flera tjejer samtidigt och 1000 följdfrågor på detta tema]

G

Guest

Gäst
har ni nå gång varit med en tjej och onanerat eller kanske med flera tjejer samtidigt om i såna fall så undrar jag.
1. vad fick er att börja vad gjorde er kåta just då?

2 varför gjorde ni det?

3 vad gjorde ni med varandra t.ex: använde ni dildo, strap-on eller bara tunga och fingrar plz berätta.:)
 

placebo

Medlem
Kön
Man
då jag är väldigt blyg så fick alkoholen göra sitt första gången jag hade tjejsex.
det var med min bästa väninna, som förövrigt också är bisexuell.
vi var båda lite fulla och vi kände att vi ville göra det. hon var mer erfaren än jag var, så vi tog det ganska lungt.
jag vet inte rikitgt vad som gjorde att vi ville ha sex, jag var nog mest nyfiken, eftersom jag hade blivit förälskad i kvinnor innan, men alltså varit för blyg för att prata med dem. men den där gången med min väninna så hade jag verkligen min chans, så jag tog den. vi eller rättare sagt hon var nog mest fyllekåt, jag, somsagt, var nog mer nyfiken.

vi använde inga hjälpmedel, förrutom fingrar och tunga. ni kan nog lista ut vad vi använde dem till. ;)

måste tillägga att det sexet var undetbart, och sedan dess har jag haft sex med några tjejer till, och även haft en kort relation med en. tyvärr så har jag haft fler tjejer när jag varit full, då jag vågar gå fram och bara snacka litet, jag har endast varit med tre kvinnor när jag har varit nykter.

hoppas jag besvarade dina frågor :D
 
Toppen