Har ni provat strumpbyxor som runkklädsel

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var jag som startade den här tråden för 13 år sedan, och ja jag älskar att runka i nylonstrumpor fortfarande fast mest i stayups eller nylonstrumpor med höfthållare nu för tiden
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det var jag som startade den här tråden för 13 år sedan, och ja jag älskar att runka i nylonstrumpor fortfarande fast mest i stayups eller nylonstrumpor med höfthållare nu för tiden
Det är samma här även om strumpbyxorna åker på ibland men då i regel med ett litet hål för kuken
 

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tycker det är så härligt Kinky att använda strumpbyxor som jag har gjort hål för kuken. Drar på mig Stay-up på strumpbyxorna och ett par sköna trosor. Är så härligt skönt. Brukar ibland ha det på mig på Manhattan eller Blue Vision. Har blivit så skönt avsugen klädd så. Vore trevligt att träffa en likasinnad för sköna möten. Är inte feminin men gillar känslan av nylon. Och visst ser det skönt ut med en kukbula i trosor? Annars så blir jag så kåt så att jag darrar när jag får ha en stund med en skön transa eller Shemale.
 

Transfer

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att ha på mig nylonstrumpbyxor under mina vanliga kläder. Har det ofta. Lite småkinky och skönt. Ett fantastiskt plagg att använda när det är lite kallt ute också. Min flickvän vet att jag använder det ofta. Hon blir själv kåt av det och älskar se min kuk genom det tunna nylonet. Brukar inte ta lång tid innan hon börjar smeka och runka mig i strumpbyxorna. Både jag och hon älskar att se mig spruta sperma i dem.
 

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Runkar nästan alltid med strumpbyxor på mig. Gör ett hål för kuken och låter en tjej se på cam när jag runkar och sprutar. Gillar att se deras förvånade min när dom ser vad jag har på mig...
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har köpt ett par från Thundathighs som går hela vägen upp till ljumskarna! Stickade, varma och helt underbara att ha på sig medans man runkar!
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Ja ett runk i strumpbyxor är så härligt
Håller med skönt att spruta i nylon

Japp, så är det för mej också de gånger jag har strumpbyxor, har ett gäng grenlösa
Det är skönt att runka i strumpbyxor blir av att känna nylonet mot den kåtsprängda kuken

nån som provat att runka i strumpbyxor? skönt som fan att känna nylonet mot ollonet :D
Jag provar nu är så skönt

nån som provat att runka i strumpbyxor? skönt som fan att känna nylonet mot ollonet :D
Jag runkar ofta i spermasprutade strumpbyxot

Så skönt med strumpbyxor över kuken. Hör gärna av er ni som också gillar det
Jag har ett par svarta som j,ag har sprutat i några gånger

nån som provat att runka i strumpbyxor? skönt som fan att känna nylonet mot ollonet :D
Jag runkar i svarta strumpbyxor

Så skönt med strumpbyxor över kuken. Hör gärna av er ni som också gillar det
Svarta strumpbyxor blir stenhård
 
Last edited by a moderator:
Toppen