Har ni sett hela härligheten

stingen

Medlem
Kön
Man
När jag var 14 så hamnade vi på en naturist camping där folk gick näck.
Simmade i poolen med en naken tjej som var 1-2 år äldre, hon var helt näck och när jag simmade bakom henne så såg jag nog allt:D
Vi satt sedan i bastun hon och jag och lillsyrran, men det var väldigt jobbigt att knipa ner pillen mellan låren.
Jag satt nog med blicken fastklistrad mellan hennes röda murva, kikade nog en del på tuttarna &så:cool:
 

qwer

Medlem
Kön
Man
Jag har ibland åkt iväg med två killar och fiskat och gives tillfälle badar vi bastu. I början badade jag ensam men det var så trist så snart började jag basta med dem. Det är fina karlar, ganska välbyggda så att säga. Vfd ett tillfälle blev vi lite på lyset i bastun eftersom vi satt och korkade whisky. När den ena av grabbarna, S, gick blev jag ensam kvar med B och jag hetsade honom lite genom att visa upp lite mer än ”nödvändigt”.[}:)]
Han fick förstås resning och till slut kunde han inte hålla sig utan drog några runkdrag och till min stora förvåning (och upphetsning) kom han mitt framför mina ögon och sprutade till och med på mitt ena ben. Lika snabbt som han kom lika snabbt fick han ångest för det inträffade och jag fick lova att inte säga nåt till hans hustru och S och sedan drog han. Kvar blev jag, förvånad, upphetsad till max och lite vimsig av spriten… Jodå, jag passade på och fick jordens orgasm!! Jag har haft denna händelse som fantasi mpånga gånger sedan dess – och utvecklat den lite…:oops:

Det låter onekligen som en mycket trevlig bastning. Själv har jag bara negativa erfarenheter av starksprit i bastun, det verkar som om jag missat något.
 
Toppen