Har ni "sjuka" fantasier?

Kuken

Medlem
Kön
Man
...Det är jag ganska säker på att många har, eller i alla fall tror sig ha jämte vad som anses normalt.

Ni får gärna dela med er... Inget är för konstigt för denna tråd, det är min tanke.
Jag kom att tänka på det när jag läste om stackaren som lät sin tjej skita på honom fast han egentligen inte ville.

Jag börjar väl... Kan ju tala om att jag ALDRIG skulle tala om detta för nån i verkliga livet. Så det är rätt pinigt att ens klämma ur mig det här. :oops:

-Jag har ganska länge fantiserat om att få titta på när en kvinna kissar på sig.
Jag har absolut ingen aning om hur i helvete jag kommit in på den banan, men jag skulle gissa att det har nånting att göra med tanken på att en människa är helt utelämnad på nåt sätt. På samma sätt som folk känner när de vill binda fast sin partner kan jag tänka mig.
För er som bara tycker att det verkar skitäckligt, jag förstår det! Jag tycker också att det är lite äckligt egentligen, men det är kanske det som är själva grejen? Det som är förbjudet har ju alltid en viss dragningskraft. Eller så är det hjälplösheten som är intressant, vilket ju kan låta lite obehagligt kanske.
Jag har också spunnit vidare på dessa tankar och kommit in på "wetsex", som ju innebär att man helt enkelt pinkar på varandra. Klart upphetsande tanke också, men inte på samma sätt. Det är nog snarare nåt jag bara relaterar till grundidén.

Jag tror aldrig jag kommer att få uppleva detta i verkligeheten, men det gör å andra sidan inte så mkt. Det är bara rätt skönt att ha det som min lilla hemlighet, som ingen nånsin kommer att få reda på.
Fast i och med att det inte är en helt ovanlig "fetish", så vet man ju aldrig...

Hoppas ni tar den här tråden seriöst, och att vi slipper inlägg såsom "uäääh, fan vad äckligt" och liknande.
Jag vill höra vad ni fantiserar om, som ni kanske inte skulle tala högt om i verkliga livet. :)
 

Donkey

Ny medlem
Kön
Man
Jo.. Du är inte ensam.;)
När jag var i Italien som 14 åring badade vi på en strand.. Och på denna strand fanns det ett ute dass.. Och i detta dass fanns det ett hål mellan två toaletter (som stog precis brevid varandra) och jag då ung och nyfiken smygtittade lite grann sådär.[:cool:] Men sån grym otur fann jag bara en gubbe och en tjock tant.:eek: NEJ! Tänkte jag medans folk bankade på dörren. Efter det har dom lagat hålet.

Nu hade detta inte mkt angående fantasier men lite.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Kuken: att fantisera om kiss på olika vis verkar inte alls ovanligt så det är ju faktiskt mycket möjligt att du får uppleva din hemliga fantasi någon dag. Jag fantiserar också om kiss på olika vis men jag trodde inte ens det kvalificerade in som "sjuk" (dumt uttryck egentligen) fantasi i den här tråden i och med att det verkar vara så vanligt och relativt accepterat (finns ju mängder av wetsexporr till exempel).
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Kuken: att fantisera om kiss på olika vis verkar inte alls ovanligt så det är ju faktiskt mycket möjligt att du får uppleva din hemliga fantasi någon dag. Jag fantiserar också om kiss på olika vis men jag trodde inte ens det kvalificerade in som "sjuk" (dumt uttryck egentligen) fantasi i den här tråden i och med att det verkar vara så vanligt och relativt accepterat (finns ju mängder av wetsexporr till exempel).
Vad som är "sjukt" är väl upp till var och en, men nog är det så att gränserna töjs hela tiden. För 10 år sedan hade jag antagligen blivit avfärdad som ett freak om jag talade om detta.

Kan du inte berätta om dina fantasier? Det är ju det den här tråden går ut på! [:cool:]
 

obsidian

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en rätt konstig fantasi som jag inte vet vartifrån jag fått, Jag skulle vilja lägga lite leverpastej mellan en kvinnas stora bröst och sedan tuttknulla henne :S Har som sagt ingen aning vart ifrån jag fått denna fantasi, men den sitter verkligen hårt i huvudet.
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Rimligt är väl att man fantiserar om de lite mer udda sakerna. För mig handlar det om detta i varje fall. Fantisier om bara vanliga missionärssamlag ger mig inte någon överdriven stimulans. Sedan tänjer man väl på gräserna lite grand hela tiden. När man var i tidiga tonåren och hudade som värst, så räckte det kanske bara med en blick från någon fin tjej i korridoren eller en god parfym för att junioren med jacket i skallen skulle ställa sig.

Runka e livet!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Äldre man blir ju värre blir det...
Tänker inte ta upp nåra fantasier här å nu
då kommer snuskpolisen å tar mig.....:p


Originally posted by Ståfräsen

Rimligt är väl att man fantiserar om de lite mer udda sakerna. För mig handlar det om detta i varje fall. Fantisier om bara vanliga missionärssamlag ger mig inte någon överdriven stimulans. Sedan tänjer man väl på gräserna lite grand hela tiden. När man var i tidiga tonåren och hudade som värst, så räckte det kanske bara med en blick från någon fin tjej i korridoren eller en god parfym för att junioren med jacket i skallen skulle ställa sig.

Runka e livet!



Smisk! känslan som sitter i
 
Y

ymmot -LÅST-

Gäst
hehe något mer som jag kom på nu som kanske skulle va nice är att ta en dubbeldildo i analen på tjejen och mig själv och köra på :p

skönt me onani
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jobbar på en större industri med bara killar/gubbar på skiftena.
detta kan bli dj..vligt perverst, det senaste e att får ett par år sen
jobbade här en kille som var riktigt pervers. så det pissades på varandra i
duschen (tur att ajg inte jobbade där då, den som provat hade fått en fet smäll)
Hu pratas det om att'återinföra' fredags-watersports i duschrummet...





Smisk! känslan som sitter i
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Doc! Hahahaha....kul ställe! Fredags-watersports! *ler stort*



---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ymmot

hehe något mer som jag kom på nu som kanske skulle va nice är att ta en dubbeldildo i analen på tjejen och mig själv och köra på :p

skönt me onani

Jäkligt nice...kul tänkt! Den skulle jag också vilja testa :D

Och angående wetsex...så är det väl för tamt för att räknas nuförtiden? Jag fantiserade en del om det när jag var yngre,
men så berättade jag det för 'fel' tjej...och blev snabbt och hårt
dumpad...så sen tappade jag lusten för det mer eller mindre.. [:cool:]

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 
Kön
Man
Har en fantasi om att operera om mig till kille och därefter våldta en tjej och samtidigt kalla henne de mest nelåtande ord jag kan.
Har inte en aning om varför då jag tycker att våldtäktsmän är sjuka individer som borde snippas på en gång. Det kanske har med dominans och kontroll att göra...vad vet jag

To heaven and back again
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tror säkert att du kan hitta tjejer att leka med..
ha en dildo å dominera lite..


Originally posted by subway_to_ecstasy

Har en fantasi om att operera om mig till kille och därefter våldta en tjej och samtidigt kalla henne de mest nelåtande ord jag kan.
Har inte en aning om varför då jag tycker att våldtäktsmän är sjuka individer som borde snippas på en gång. Det kanske har med dominans och kontroll att göra...vad vet jag

To heaven and back again



Smisk! känslan som sitter i
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Jag har fantiserat om hur det hade varit att ha trekant där både jag och den andre killen är på både en tjej och varandra :/
Nu kanske inte detta låter särskilt sjukt för många men för mig är det jätte-extremt (Och kanske därför så upphetsande) :D

Peace out!
 

ceadbrojo

Ny medlem
Kön
Man
Jag vill testa att suga kuk. Även fast jag är hetero och träffar tjejer skulle jag vilja testa känslan att suga en kuk tills den sprutar ner hela ansiktet på mig
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Jag har inga direkt "sjuka" fantasier, jag vill mest ha någon fin flicka framför mig som jag kan komma åt och smeka och titta på hur mycket jag vill i lugn och ro utan "sex-hets" och utan att hon rör sig/vid mig :p... det vore nice :]
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Haha...
Den var snygg! Inte riktigt samma kropp aom Alf hade under seriens gång. Han har legat i hårdträning...
 
Toppen