Har sparat

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Har sparat mig i 6 dagar! Kommer spruta en jättelik sats, fyfan vad skänt det är
Någon mer som har testat detta?
 

Karlsson82

Ny medlem
Kön
Man
hade gärna hjälpt dig med en sån fin kuk. Det var länge sen man tog hand om nån annans lem. den egna har man ju i handen så ofta man hinner och orkar, som nu:D
 
G

Guest

Gäst
Har sparat mig i 6 dagar! Kommer spruta en jättelik sats, fyfan vad skänt det är
Någon mer som har testat detta?

en vecka e mitt rekord. Vi hade varit på resa med familjen. Hade verkligen sett fram mot ett megasprut men precis natten innan så förstås sprutar man i sömnen :(
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
alltså, jag tycker att en vecka var en riktig plåga
men ni skulle ha sett sprutet, 7 tjocka strålar och sen några mindre
vilken grej alltså
 
G

Guest

Gäst
Det händer ju ofrivilligt då och då att man inte haft tillfälle på nån vecka, efter en semester t.ex. I dom lägena vill jag så gärna komma i en välfylld urringning..
 

matte343

Ny medlem
Ålder
52
Kön
Man
Har inte runkat på 10 dagar siter och har det skönt. Tag gärna emot tips på några sidor med porrfilmer med amatörer. Sprutar om en timme.
 

Hotrod85

Ny medlem
Kön
Man
Har sparat mig nu i 6 dagar. Tanken var att min sexdebut skulle ske idag, men det fick skjutas på (no pun intended ;)).
Vilket leder mig till frågan: Hur länge bör man spara sig för att förrådet ska bli fullt, så att säga?
 
Toppen