Har utomhussäsongen börjat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Peterqr

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är ju fortfarande lite småkallt i Stockholm, men är det någon som börjat utomhusrunka?
Skulle gärna få några tips på ställen i Stockholm som jag inte känner till sen tidigare, Svärdsön, Långholmen och Ågesta är ju välkända. Finns det till exempel något "bra" ställe runt Nacka?
 

Atterbom

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är ju fortfarande lite småkallt i Stockholm, men är det någon som börjat utomhusrunka?
Skulle gärna få några tips på ställen i Stockholm som jag inte känner till sen tidigare, Svärdsön, Långholmen och Ågesta är ju välkända. Finns det till exempel något "bra" ställe runt Nacka?
Kring Hellasgården händer det ibland
 

stayups55

Medlem
Det är ju fortfarande lite småkallt i Stockholm, men är det någon som börjat utomhusrunka?
Skulle gärna få några tips på ställen i Stockholm som jag inte känner till sen tidigare, Svärdsön, Långholmen och Ågesta är ju välkända. Finns det till exempel något "bra" ställe runt Nacka?
Skulle jag med vilja veta
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min fru var på Kätdön och solade nakna i går och vi var dom enda som var nakna det gick lite män runt och vandrade och två stannade och tittade på oss och frågade om vi var intresserade av att dom fick bara med? Och göra vad frågade jag?
Och dom ville känna lite på oss speciellt min fru då får ni väl fråga henne.
Och efter en lång så diskussion så började jag att smeka min fru mellan benen och killarna ägnade sig hennes bröst, sen bad jag min fru att ställa sig på knä och jag ställde mig bakom henne och lät kuken glida in i hennes blöta fitta.
Mannen hade tagit fram sin kukar och stod bredvid och runkade när jag tömde min sperma djupt inne i min fru och minnen sprutade också rakt ut sen gick dom och vi låg kvar en stund till innan vi gick till bilen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen