havets djup?

hallonbåtar

Ny medlem
Kön
Man
jag och min flickvän har ett problem, både medans och efter vi har sex har hon ont, jag menar när jag känner med fingret känner jag något ta mot, kan det vara livmodershinnan? den e ju bara 4-5 cm in i mufflan´!?! någon tjej som har det samma? jag menar ska det inte vara 10-13 cm lång?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
kul fråga du Erik3. OM de nu har sex, hur kan hon vara oskuld???

__________________________
Masturbation for Salvation
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Är ni oroliga över detta tycker jag ni ska boka tid på gyn för att kolla upp det. Man ska alltid göra det om man är orolig över något...
 

SOLO

Medlem
En hinna alla tjejer har i slidan som spræcks och sedan førsvinner nær hon har haft sitt førsta samlag.
Vissa tjejer tycker att det gør ont nær den går sønder.
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Livmodershinnan ni menar är väl egentligen mödomshinnan? Eller det kanske är samma sak? Har iaf aldrig hört om någon livmodershinna förut..
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Livmoderslemhinna finns och mödomshinna, men som bekant så förlorar man mödomshinnan när man har sex första gången. Och livmoderslemhinna är en hinna som finns inne i livmodern, och den hinnan bildas när kvinnan har ägglossning för att den hinnan skapar en mjuk bädd åt ägget som kommer från äggstocken.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Tror det kan vara livmoderTAPPEN ni pratar om? :) Den kan "ta emot" lite om man kommer in för djupt i tjejen...
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Hon kanske bara spänner sig mycket?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Fetarn

Ny medlem
Kön
Man
ingen ide lixom o "Jaha nu ska vi kolla hur långt in jag kmr me mitt finger, upp me benen kvinna!"
klart hon spänner sig o så..
och om ni har haft sex och hon inte har ont under samlaget kan det omöjligt vara 5 cm.. för större kuk har du nog
 
Toppen