Hej alla, min kuk

lollipop

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla, är ny reggad här men sajten är så jaekla skön asså :D

Undrar bara, Jag är 14 år, och har 14.3cm lång kuk och 10,4cm tjock.
Är det normalt för att vara 14 år ?!
 

wart

Ny medlem
Kön
Man
jag är 15 och min kuk är 19 cm, men jag tror medelmåttet ligger väl på 15-18, men det gäller väl äldre killar för den växer ju fram tills man blir 18 eller nåt.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
hehe hur kommer man riktigt fram till att kuken är 17.4 cm :p speciellt när den typ skiftar i storlek varje gång man har stånd :p 17,5 kan man förstå att man slänger till med men varför just 17.4.. och har man en runt 17.5 så varierar den rätt kraftigt mellan 15 och 19 typ :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
Är 13 och har en 16cm.Vill helst inte den ska bli mer än 18-19 för man vill ju inte att den ska vara för lång.
 

rumparumpa

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 5000 år gammal och min snopp är cirka 3 kilometer lång slak, men bara 2 centimeter när den har stånd, den minskar alltså
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Skulle tro att det är helt normalt. Sen är det väl lite svårt att säga vad som är "normalt" när man är ung, eftersom alla utvecklas så olika, vid olika tidpunkter.
 

SolGuden

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 22 och har en som är drygt 19 cm,, kanske tom 20, tror faktiskt att den kan växa även om man är över 18,, min känns då som om den har gjort det (kanske runkat för mycket)
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Det sägs att genomsnittet för en eregerad (jag tror bestämt det ska stavas eregerad och inte erigerad, men det får jag slå upp) penis är 13,4 cm, en färdigvuxen en alltså. Men det varierar kraftigt, genomsnitt säger ju inte så mycket.
 
Kön
Man
Originally posted by mulliga märta

Märta har en dröm och det är att bli knullad av yngre kukar....skulle vara såååå skönt...mmm:oops:

Jag kan tänka mig det....

Själv har jag önskan om att få knulla en kvinna som är 10-20 år äldre (jag är snart 38 år)....
 
Toppen