Hej, jag skäms så mycket att vill knappt leva

Danne026

Ny medlem
Kön
Man
Hoppas nån tar mig på allvar nu, jag ahr ett stort problem....är en ung kille som har hemska tankar.

Jag började onanera ungefär när jag 12...och det är några årsedan sen...men jag har ett problem. Jag ahr sexuella tankar om min mamma :( Oftast kommer dem emdans jag onanerar...och då känns det häftigt o så...
Men efter jag är klar så blir jag så ledsen över vad jag ahr tänkt på jag bara gråter i timmar

Tankarna kan även komma annars typ när jag ser henne hemma lätt klädd lr typ naken lr så....

Varöfr får jag dessa tankar o hur får jag bort dem? :( GÅr runt hela dagarna o är lessen o gjort d ett tag nu....jag vet att det är jätte fel men jag kan inte sluta ändå :(


Hoppas nån kan ge mig något råd, ger snart upp :(
Jag är inte värd något när jag känner så här :unsure:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hoppas nån tar mig på allvar nu, jag ahr ett stort problem....är en ung kille som har hemska tankar.

Jag började onanera ungefär när jag 12...och det är några årsedan sen...men jag har ett problem. Jag ahr sexuella tankar om min mamma :( Oftast kommer dem emdans jag onanerar...och då känns det häftigt o så...
Men efter jag är klar så blir jag så ledsen över vad jag ahr tänkt på jag bara gråter i timmar

Tankarna kan även komma annars typ när jag ser henne hemma lätt klädd lr typ naken lr så....

Varöfr får jag dessa tankar o hur får jag bort dem? :( GÅr runt hela dagarna o är lessen o gjort d ett tag nu....jag vet att det är jätte fel men jag kan inte sluta ändå :(


Hoppas nån kan ge mig något råd, ger snart upp :(
Jag är inte värd något när jag känner så här :unsure:
Gå till BUP eller ta kontakt med skolkuratorn!

Detta problem är så allvarligt så det förtjänar bättre hjälp än det vi kan ge dej på ett forum som detta.

Den jävel som tramsar i denna tråd åker ut direkt, stöd och uppmuntran att söka hjälp är det som gäller!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hoppas nån tar mig på allvar nu, jag ahr ett stort problem....är en ung kille som har hemska tankar.

Jag började onanera ungefär när jag 12...och det är några årsedan sen...men jag har ett problem. Jag ahr sexuella tankar om min mamma :( Oftast kommer dem emdans jag onanerar...och då känns det häftigt o så...
Men efter jag är klar så blir jag så ledsen över vad jag ahr tänkt på jag bara gråter i timmar

Tankarna kan även komma annars typ när jag ser henne hemma lätt klädd lr typ naken lr så....

Varöfr får jag dessa tankar o hur får jag bort dem? :( GÅr runt hela dagarna o är lessen o gjort d ett tag nu....jag vet att det är jätte fel men jag kan inte sluta ändå :(


Hoppas nån kan ge mig något råd, ger snart upp :(
Jag är inte värd något när jag känner så här :unsure:

Hej Danne!

Jag vet inte hur gammal du är och jag vet inte hur gammal din mamma är. Men jag kan garantera dig att det finns många killar som har unga mammor som fantiserar om sina mammor. Även äldre, även om de unga är i majoritet.

Om du mår dåligt av dina fantasier (som du uppenbarligen gör) tycker jag att du skall lyssna på Challe.

Om du pratar med en vuxen får du veta att du inte är ensam om att ha liknande fantasier.

De flesta människor har fantasier som de aldrig i livet skulle kunna förverkliga.

Så länge det rör sig om fantasier, tycker jag personligen att man kan se dem som ett sätt att stimulera sin egen sexualitet och därmed är det inte något att skämmas över.

Men som sagt - om du mår dåligt av dina fantasier så tycker jag också att du skall prata med någon vuxen.

Tycker du att det är pinsamt så kom ihåg att många känner och tänker likadant som du!

Du kan väl berätta om du har vågat prata med någon. Det kan ju finnas andra som inte är lika modiga som du!

Det är modigt och ansvarsfullt att be om hjälp!
Kram från Snäckan
 

Danne026

Ny medlem
Kön
Man
Jag är inte modig :(

Vad är bup för nått? Kuratorn har väl typ tystnads plikt antar ja..men hon e bekant me mamma så det känns inte sådär väldigt roligt :(

HUr säger man en sån sak då? :( kanske polis anmäler en lr nå.
Kan man ringa nån istället? känns lättare o säga över telefon till nån.

Skönt att få säga d här iaf, så att nån vet.....och at någon bryr sig :(
Kanske inte behöver gå i dem hemska tankar ja gör nu, vill ju inte att livet ska ta slut nu :( Är nog för feg för att släcka min "lampa" i viket fall.

Känner mig inte lika ensam nu iaf :(
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är inte modig :(

Vad är bup för nått? Kuratorn har väl typ tystnads plikt antar ja..men hon e bekant me mamma så det känns inte sådär väldigt roligt :(

HUr säger man en sån sak då? :( kanske polis anmäler en lr nå.
Kan man ringa nån istället? känns lättare o säga över telefon till nån.

Skönt att få säga d här iaf, så att nån vet.....och at någon bryr sig :(
Kanske inte behöver gå i dem hemska tankar ja gör nu, vill ju inte att livet ska ta slut nu :( Är nog för feg för att släcka min "lampa" i viket fall.

Känner mig inte lika ensam nu iaf :(


BUP är en förkorting för Barn och Ungdoms Psyk!

Självklart kan du ringa och vara anonym om du vill det!

Det kan säkert finnas dårar som vill polisanmäla dig för dina tankar. Men jag lovar dig att alla vettiga människor vet att det inte finns en enda domstol som kan straffa dig för dina tankar/fantasier så länge de stannar vid just tankar/fantasier!!!

Om du ringer till exempelvis BUP så räcker det att du säger: hej jag heter... och jag mår dåligt för att jag har sexuella fantasier om min mamma. Sedan behöver du inte säga något annat eftersom den du pratar med kommer att fortsätta samtalet...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag är inte modig :(

HUr säger man en sån sak då? :( kanske polis anmäler en lr nå.
Kan man ringa nån istället? känns lättare o säga över telefon till nån.

Kanske inte behöver gå i dem hemska tankar ja gör nu, vill ju inte att livet ska ta slut nu :( Är nog för feg för att släcka min "lampa" i viket fall.

Känner mig inte lika ensam nu iaf :(

Danne!

Du behöver verkligen inte känna dig ensam, för det finns massor med människor som har problem av olika slag. Det som du brottas med är inget extremt på något sätt.

Ingen på BUP eller psyk eller socialtjänstens ungdomsstödjare skulle snacka om detta. De har tystnadsplikt. Inte heller går någon till polisen. Det är ju inget olagligt att ha fanstasier och tankar.

Att du är för feg gör mej glad! Man ska vara för feg för att ta livet av sig. Det är bättre att kämpa, jag är en sådan optimist så att jag tror att allt går att göra och att alla problem går att lösa. Det är bara olika svårt, men det går.

Jag vill verkligen uppmana dig att ta dig till BUP! Kolla i telefonkatalogen under Barn och ungdomspsykiatri. Ingen behöver veta att du varit där och det är inte det minsta skämmigt för de som jobbar där gör det för din skull.

/Challe (som tror att Danne fixar detta!)
 

Nissa

Ny medlem
Kön
Kvinna
Om du inte vill gå till BUP och om du är under 18 kan du ringa till BRIS på nummer 0200-230 230. Samtalet är gratis och syns inte på någon telefonräkning. De kan hjälpa dig och lyssna på ditt problem, där kan du vara helt anonym.

Lycka till!
 
G

Guest

Gäst
Ta det lugnt Danne!
Vilken tur at du hittade hit tycker jag.
Här finns alla möjliga människor, från arbetslösa till antagligen direktörer.
Trots att vi är här och är kåta så är vi normala människor .
Och alla har säkert "runkfantasier" som vi mer eller mindre skäms för efteråt!.
Fantasier är fantasier! Så länge det är fantasier så är det ju ingen fara.
Har själv fantasier som man inte vill kännas vid 3 sekunder efter utlösning.
De flesta äldre har både tänkt och gjort saker de skämts för efteråt...
Men om det känns för tungt så bör du följa råden tidigare i denna tråd!
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Hej Danne!
Att du fantiserar om din mamma är inte så farligt som att du mår dåligt av det! :)
Din kurator kan nog vara svår att prata med, även om hon är bra så kan det kännas olustigt eftersom hon känner din mamma.

Jag tycker att du kan söka till BUP (om du är under 18 år gammal) med anledning av att du mår dåligt av att du fantiserar om detta, inte för att du fantiserar om det (förstår du skillnaden? Det är inte fantasin det är fel på, utan det är att du känner att det är jobbigt och det är vad du ska få hjälp med). Och man ska få hjälp om något är jobbigt! Man kan säkert gå till ungdomsmottagningen och fråga och så kanske de föreslår vad man ska göra.

Det finns kanske inget bra svar på varför du fantiserar - men det kan hjälpa bara att få prata med någon om det. Inte alltid, men om man har tur. Jag tror att om man inte får prata om det kan det bli ännu mer laddat och då kan man inte släppa det, i det här fallet fantasin.

Hoppas att det går bra!
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
hej Danne ... om inte tråden är för gammal och du läser det här så ta det lungt...

Jag vet att det är skittungt att söka hjälp..... så jag gör ett försök utifrån egena erfarenheter för att se om det kan hjälpa dej utan att du kanske behöver "söka" hjälp för det, tror att det är vad du vill..

dina fantasier är inte onormala med tanke på din ringa ålder och obefintliga erfarenhet, du säger att du runkat några år, jag GARRANTERAR att dom flesta här har runkat mellan 5 och 40år, och har underliga fantasier...

Vill påstå att det i början av sin sexualitet är [red]FULLT NORMALT [/red]att fantisera om någon i sin närhet, kan vara som i ditt fall modern, eller betydligt vanligare, en äldre syster, yngre moster på tio i topp listan kommer säkert en skollärare, fritidspersonal, sexig medveten tjej på ungdomsgården eller varför inte hon den fina i kiosken ....[red]och SE helt plötsligt var det inte "onormalt"[/red] det handlar ju "bara" om fantasier om det motsatta könet.... och det råkade bli din mamma .... en kvinna som du faktiskt älskar (hoppas jag) och exponeras för dagligen.

Näää ta det lungt, dina fantasier kommer att riktas åt ett annat håll ganska snart, sen bleknar minnena av denna för dej "livskris"..

Nu resonerar jag endast utifrån erfarenheter, lite inläst info och det faktum att jag är ganska duktig på att tolka mäniskor.

Om du läst detta några gånger och funderat över vad jag skrivit och fortfarande förtvivlar.... så sök hjälp, vill du resonera mer privar med en vanlig snubbe som jag så kan vi ta det via privata mess...

Sköt om dej grabben..
 
Kön
Man
Tycker det är mycket schysst av moderator att låta Danne få lite hjälp trots att han antagligen inte är 18...

OM du fortfarande kollar tråden kan du väl höra av dig hur det går för dig?
Om BUP är komplicerat osv. finns ju alltid UM; Ungdomsmotagningen. Ska finnas i de flesta städer i alla fall. Det har fungerat bra för mig i svåra stunder. Finns duktiga kuratorer som bryr sig där.

Skumma fantasier har vi alla! Jag har nog en del fantasier jag skämts för efter utlösningen jag med.. det hade jag rätt tidigt i ålder också. Det kan ha att göra med att det här med sex fortfarande är en "ny grej". Man måste testa sig fram vet du.
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Hejsan vännen!
Tänkt bara säga att du behöver inte skämmas för hur du tänker. Det är normalt i puberteten och även när man blir äldre att man har sjuka fantasier. Som tur är de dock bara fantasier och de kommer att bli fantasier. Ibland har även jag alldeles sjuka tankar fast jag är 25 år och arbetar som arkitekt. Njut av tillvaron och fantisera så mycket du vill. Hör av dig om du vill fråga någonting.
 
Toppen