Hej Kvinna! Vad tänder dig... och mig ;-)

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Kvinnlig onani...
Fantasier!
Jag onanerar och fantiserar! Mina fantasier börjar och slutar på olika sätt. Men ofta börjar mina fantasier med ett tema... typ följande sex...

1. Hjälp - vad ser jag framför mig?
2. En man som tar mig med storm?
3. En gåtfull främling som tar mig...
4. En fantasifigur som bjuder mig på en resa...
5. En polis som enbart erbjuder ett alternativ...
6. En doktor som har allehanda mediciner...

Känner du igen dig? Skulle du i så fall vilja dela med dig? Den som lägger till en punkt på listan får självklart pluspoäng (y)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Utveckling av punkt 1...
Befinner mig på ett dansgolv.
Musiken är sååå upphetsande it´s raining men...
Helt plötsligt dyker det upp skylt framför mina ögon...
Vad står det på skylten...
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Gå till den gröna dörren.
Du går dit, öppnar och hamnar i ett mörkt rum. Varma händer sätter smeksamt på dig en ögonbindel och kysser dig försiktigt i nacken...
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Hjälp - var har jag hamnat? Någon kysser mig i nacken - min mest erogena zon...Du vet - och jag vänder mig om... tar tag i dig och drar dig ännu närmare... känner din kropp mot min! Lägger min hand om din nacke och längtar efter att få känna mina läppar mot dina...
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Våra läppar möts, våra tungor leker lätt med varandra. Mina händer smeker dig på ryggen, glider ner mot din stjärt, men åker retsamt upp i midjan och upp mot nacken, ner över höfter och en bit över ditt ena lår. Får tag i din t-shirt och drar den sakta ur byxlinningen tills bar hud blottas och en varm hand glider in och smeker nu din nakna hud...du ryser av välbehag och kysser mig mera krävande...
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Min kropp är som paralyserad... Du har mig helt i ditt våld...
Dina hungriga läppar mot mina...Vill bara kyssa dig mer och mer och mer... Mina sugande läppar börjar söka sig längre och längre ner...
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Med självsäkra händer får du lätt upp både bälte och gylf. Med en lätt tygduns rammlar mina byxor ner vid mina fötter. Jag kliver ur sparkar av mig dom. —Mmmm säger du då min kalsonglösa kuk sprätter ut framför ditt ansikte. Utan att ta i den låter du tungan landa på mitt svullna ollon. Den virvlar runt, sen suger du in den hela vägen, du sätter händerna i på baken och trycker på så du sväljer den helt. Sakta börjar du munknulla mig, det är så skönt så jag knäar lite. Jag tänker knulla dig nu, så jag försöker få upp dig. Du släpper kuken med munnen för någon sekund och säger — Nej det här ska jag ta i munnen, munknulla mig nu raring jag är hungrig.... Så forsätter du ...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker det borde ha slutat med att hon blev förd mot en säng. Där fick hon lägga sig på rygg. Mannen glider ner bredvid henne o hon känner hans hårda pensis/kuk mot sin höft. Han kysser henne på mun o hals, stryker henne på kroppen, utanpå kläderna. Hon känner hur hon höjer bäckenet mot hans hand. Hennes andhämtning blir tyngre. Han kan känna hur varmt hennes sköte är genom tyget. Han drar med ett finger på hennes mage precis under byxlinningen. Han öppnar knappen o drar ner blixtlåset. Då plötsligt lägger sig en annan man i sängen o drar av henne byxorna. Man 2 tar över o smeker henne utanpå trosorna. Man 1 sköter kyssar o smeker överkroppen, tar fram hennes bröst o leker lite med dem. Man 2 känner hur blöta hennes trosor är. Han tar av dem o börjar försiktigt slicka med långa tag längs hennes slida, fr öppningen o upp över klitoris. Försiktigt för han in ett finger o drar det långsamt in o ut men trycker ej in det hela vägen. Han har känsla... ;)
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Smaken av hennes kön ger bränsle till hans erektion och den styvnar ytterligare, om det nu är möjligt, han suger in klitoris mellan försiktiga läppar och låter tungan snurra på knoppen, fingret åker sakta in och bottnar låter det glida längs blygdväggen på väg ut. Hon stönar högt .... Han reser sig upp och ser att hon tagit man nr 1 i munnen. Han bestiger henne försiktigt , och hans huvud hamnar vid hennes ...nära man nr 1 s kuk....
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jag fantiserar sällan utan letar istället upp en porrfilm som passar mig i smaken just då. Ofta börjar det här inne, så hittar man nån som länkat till en film, och så surfar jag vidare på den sidan. Olika filmer eggar olika gånger :)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Smaken av hennes kön ger bränsle till hans erektion och den styvnar ytterligare, om det nu är möjligt, han suger in klitoris mellan försiktiga läppar och låter tungan snurra på knoppen, fingret åker sakta in och bottnar låter det glida längs blygdväggen på väg ut. Hon stönar högt .... Han reser sig upp och ser att hon tagit man nr 1 i munnen. Han bestiger henne försiktigt , och hans huvud hamnar vid hennes ...nära man nr 1 s kuk....
Mmmm - njuter!!! åh sååå skönt - du vet uppenbarligen vad du gör...
Nu vill jag ta för mig av din erektion...
Greppar hungrigt din hårda kuk - som står stadigt i min hand...
Slickar mig om munnen... sluter mina läppar runt ditt ollon... märker hur saliven rinner ur min mun... drar tungan nerifrån och upp... känner att din kuk hårdnar i samma takt som min längtande fitta blir våtare - ta mig nu! Ta mig nu!!!
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Du lägger dig på mage med en putande vacker röv mot mig ... Jag ser den andre mannens kuk vill in i din mun, du gapar girigt och låter den komma in. Dina låtsasyrras rinner längs dina lår få jag sakta trycker in mitt ollon. En säker knyck på rumpan och min kul försvann in i din sköna, kramande fitta. Jag tar tag i dina skinkor och ger dig det du tigger om ....
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Du lägger dig på mage med en putande vacker röv mot mig ... Jag ser den andre mannens kuk vill in i din mun, du gapar girigt och låter den komma in. Dina låtsasyrras rinner längs dina lår få jag sakta trycker in mitt ollon. En säker knyck på rumpan och min kul försvann in i din sköna, kramande fitta. Jag tar tag i dina skinkor och ger dig det du tigger om ....
Hoppas det inte är mig du fantiserar om här? I så fall - gör om gör rätt!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kvinnlig onani...
Fantasier!
Jag onanerar och fantiserar! Mina fantasier börjar och slutar på olika sätt. Men ofta börjar mina fantasier med ett tema... typ följande sex...

1. Hjälp - vad ser jag framför mig?
2. En man som tar mig med storm?
3. En gåtfull främling som tar mig...
4. En fantasifigur som bjuder mig på en resa...
5. En polis som enbart erbjuder ett alternativ...
6. En doktor som har allehanda mediciner...

Känner du igen dig? Skulle du i så fall vilja dela med dig? Den som lägger till en punkt på listan får självklart pluspoäng (y)
Sex ; doktorn...
Inte mediciner
De är jag inte så glad för
Mer alternativa behandlingar...
 
Last edited:
Toppen