Hejsan!

JohanneZ

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan, jag är ny här. Jag behöver lite tips, min flickvän vill att jag ska börja slicka henne men hon e helt hårig och äcklig på fittan.. ska jag säga det till henne eller ska jag låta det vara och ner och slicka ändå?

Hellre liten och rapp än stor och slapp
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ja, kanske det, men det kan också vara kul ifall hon inte känner sig för blyg, att du rakar hennes fitta. Det kan va ganska kul, har gjort det på en tjej som var lite för hårig, hon hade inget emot det.

Originally posted by JohanneZ

Naah, det är lite för taskigt.. kanske kan be henne att raka sig?

Hellre liten och rapp än stor och slapp
 

mr_v

Ny medlem
Kön
Man
annars tar du båda händerna särar på blygdläparna ordentligt och holler ner händerna så att du täcker allt hår och bara fittan och klittan syns så kan du slicka utan att få hår i käften.

men det är ju andra alternativet det första är självklart att få henne att raka sig. ett tips fråga om du kan ansa henne som du vill så får hon ansa av ditt som hon vill. blir nog ett härligt förspel.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Hallå - allvarligt... om du tycker att det är äckligt tar du väl upp det med henne på ett snyggt sätt (du rakar dig själv förstås). Sedan kan du ju inte gå runt och tycka att din tjej är äcklig - i så fall förtjänar kanske *hon* någon annan. Beklagar att jag låter sur men man säger inte att ens tjej är "hårig och äcklig på fittan".
 
Kön
Man
G-mannen har bra synpunkter.

Jag tycker inte heller att du ska tycka att din tjej är äcklig. Om du tänker så är det ju totalt bortkastad tid att umgås med henne.

När det gäller hår runt fittan så finns det faktiskt många som gillar det. Jag är en av dem. Gillar både rakat och orakat. Men det ska absolut inte vara totalt vildvuxet med "lockar", då är det för långt och ofräscht. Om hon har så mycket hår så kan jag väl också tycka att hon bör göra något åt det. Äckligt? Nej det tycker jag inte. Kanske avtändande men absolut inte äckligt.

Om hon luktar illa och inte tvättar sig, det är en helt annan sak. Då måste du säga till, annars får du dras med det.

Tyvärr är det ju så att vissa människor inte tvättar sig regelbundet och går i samma kläder dag ut och dag in. Det kan man kalla för äckligt.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag kan tänka mig att det är en jobbig sak att ta upp. Om hon inte tänkt tanken själv så kan det nog lätt kännas som ett påhopp: "duger jag inte som jag är?".
Men om jag vore du, så skulle jag svälja dina äckelkänslor, och försöka tillfredsställa henne som hon vill FÖRST. Sen kanske du kan lägga fram på ett snyggt sätt, att "vore det inte sexigt att frisera lite?". Då, när du ändå följt hennes vilja och visat att du vill, så kan du lägga fram att det vore trevligare om det var lite friserat. :)
 
Kön
Man
Det var ett bra tips från "Kuken" tycker jag!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkaärskönt

Det var ett bra tips från "Kuken" tycker jag!
Lustigt att det ska komma från mig som inte ens varit i närheten av en fitta. :D:oops::(;)

Men visst måste det vara så, ta det varligt. Man kan ta illa upp väldigt lätt över saker man inte tänkt på, men som andra ser som nåt slags måste. Man känner sig som den som är "fel" i förhållande till vad som önskas, och det är ju inte så trevligt.
Och handen på hjärtat, om du gillar din flicka, så är väl lite hår inte nåt att bråka om egentligen? :)
 
Kön
Man
Bra skrivet igen, "Kuken"!

Det där med rakat kön eller inte ska inte behöva betyda något om man är kär i sin partner. Då accepterar man personen som den är. Om hon inte vill raka sig så ska hon inte behöva göra det heller. Men som jag redan skrivit så är dålig kroppshygien med äcklig/dålig lukt som följd en annan sak för det stör samlivet mer än att lite hår är i vägen när du ska slicka.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
ursäckta frågan men är du rakad ??? om inte tycker du att hon ska suga dig då ?? om du är rakad kan jag förstå att du tycker att hon ska vara det , men det är ju naturligt att vara hårig mellan benen så om du vill slicka tjejer kanske du ska kommaöver din fobi för hår , hoppas bara att det äckliga du skriver om inte är att hon inte sköter sin hygien i underlivet , men du vet väll att en mus har en jävla massa bakterier av olika slag och det är väll mycket äckligare än behåring eller ???
 
Toppen