Helg med mersmak! Del 2

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Dagen efter
Jag vaknade ensam i sängen och insåg att det var ganska långt in på förmiddagen. Jag mindes gårdagskvällen med ett leende. Jag ställde mig upp naken och undrade hur mycket jag sätta på mig. Till sist bestämde jag mig för att bara ta på mig ett par kalsonger och gick ut i köket. De andra var redan vakna och höll på att duka fram frukost. Synen som mötte mig var underbar, alla var nämligen hel- eller halvnakna. Lena kom fram till mig helt naken och slog armarna om min nacke.
- God morgon älskling, sa hon och gav mig sedan en djup tungkyss.
När hon släppte mig gick Åsa precis förbi endast klädd i ett par stringtrosor. Hon la handen på mina kallingar och kupade den över min bula samtidigt som hon pussade mig på kinden.
- Den sovande hingsten har vaknat, skrattade hon.
Anette hade på sig ett tunt linne men med bar underkropp så hon blottade sin rakade mus.
Det var en strålande vacker sommardag så vi satte oss ute på altanen och åt frukost. Vi pratade om allt vi varit med om kvällen innan, och om vad gillade och vad vi skulle vilja pröva på inom sex. Åsa berättade att hon älskade att få brösten stimulerade, att de var hennes starkaste erogena zon. Hon tyckte att jag hade gjort ett strålande arbete med dem, och jag kunde bara erkänna att jag verkligen älskade att hålla på med bröst och att hennes var de läckraste jag varit i kontakt med. Martin berättade att han tyckte om att få nåt instoppat i analen och att skulle tycka det var kul att pröva att bli knullad av en kille. Vi killar tyckte att Anettes rakade mus var jätteläcker.
- Då är det väl läge för er att raka er, sa Anette riktad till de andra tjejerna.
Till min förvåning svarade Lena att det kunde de väl göra direkt efter frukost.
Så efter frukosten gick Anette och hämtade rakgrejer och tjejerna klädde av sig och började gnida in sina sköten med raklödder. Även Anette tyckte det var dags för en liten trimning av stubben. Det var Anette som skötte hyveln på de alla tre och när alla tre var helt släta smörjde hon in musarna med en salva.
- Vad tycker ni killar, sa hon med stolthet i rösten. Snyggt va?
Vi höll med och sa att vi knappt kunde vänta att få smaka på dem.
- Ni får vänta lite, damerna först, sa hon och dök ner mellan benen på Lena.
Lena la sig bakåt på rygg och Åsa satte sig över Lenas ansikte. Efter en liten stund bytte de platser ett par gånger så att alla hade smakat på varandra. Jag, Martin och Tomas satt med våra kukar i händerna och runkade lite lätt medan vi tittade på scenen som utspelade sig framför oss. Vi runkade också lite åt varandra. Efter en stund kunde jag inte hålla mig längre utan gick fram till Åsa och började smeka och suga på hennes bröst. Vi höll på med det en ganska lång stund samtidigt som vi smekte varandras kön. De andra låg i var sin 69:a vilket vi också hamnade i efter ett tag. Jag avbröt vår lek för att få gå och slicka min frus fitta som var rakad för första gången. Det var en otroligt angenämt att få smaka på hennes könsdelar helt fria från hår. Och Lena verkade också hon tycka att det var bättre. Nu hörde jag Åsa säga:
- Nu skulle jag vilja se Martin bli påsatt av en kille.
Tomas och jag tittade på varandra och rykte på axlarna som om att vi tänkte: ja va fan.
Anette gick och hämtade en burk vaselin att ha som glidmedel. Martin tyckte att jag skulle vara den som tog hans anala oskuld eftersom jag är något mindre utrustad än Tomas. Martin la sig på mage på en madrass och Anette började smörja in hans rövhål medan Åsa smörjde in min kuk. Jag riktade in kuken mot Martins hål. Det var ganska trångt och bökigt och jag tyckte egentligen inte att det var särskilt upphetsande. Hade det inte varit för att jag hade tre nakna tjejer runt mig som visade upp sig och smekte mig både här och där så hade jag antagligen slaknat innan jag kommit in. När jag väl kommit in och började jucka kändes det dock ganska skönt. De andra koncentrerade sig på att smeka och göra det skönt för Martin, det här var hans stund. Lena hade handen under honom och runkade så gott det gick där han låg på mage. Anette låg med skrevade ben framför honom så att han kunde slicka henne så mycket han ville. Åsa gned sig med hela kroppen och särskilt brösten mot honom. Tomas smekte honom lite här och var men han ägnade även ganska mycket tid åt att känna på flickornas behag. När Martin började stöna allt högre förstod vi att det var på väg att gå för honom och plötsligt kände jag hur han stelnade till och det gick för honom i Lenas hand. Hon drog fram handen och visade upp den rinnande sperman. Jag drog mig ur för jag ville inte spruta i honom.
- Tack, det var nog det skönaste jag varit med om, sa Martin nöjt.
- Det var underbart att få se dig ha så skönt, det förtjänade du älskling, sa Åsa och de började pussas och kela med varandra.
Själv hade jag fortfarande ett bultande stånd och ville få tömma mig så jag gick över till Lena som omedelbart fattade vad jag ville och la sig på rygg med särade ben. Jag gled in i henne direkt utan problem och körde den in och ut i ett snabbt tempo. Det var otroligt befriande att knulla med Lena efter att mest ha varit med andra hittills. Jag sprutade ganska snart henne rakt upp i musen. Jag höll mig kvar inne i henne medan kuken slaknade och vi började prata lite med varandra.
- Du är trots allt bäst att ha sex med, sa Lena.
- Du med, och jag känner mig bara mer förälskad i dig efter vi har haft sex med de här underbara människorna, svarade jag.
- Jag håller med, och jag hoppas att vi kommer ha mer sex med dem. Nu förstår jag dessutom din fascination över tuttar, det var en helt otrolig känsla att känna på Anettes och framförallt Åsas bröst.
- Jo man kan inte vara annat än nöjd när man har sex så underbara tuttar inom räckhåll.
Vi låg kvar så en stund och kelade och pratade med varandra.
Resten av dagen tog vi det lugnt. Vi badade, solade och slappade i största allmänhet. Vi gick alla omkring nakna hela tiden och den sexuella spänningen fanns där hela tiden. Vi kände på varandras kroppar, kön och bröst i stort sett så fort man vi kom åt. Vi killar hade mer eller mindre stånd i stort sett hela tiden. Tjejerna slickade varandra till orgasm vid ett tillfälle nere vid stranden och Tomas och Åsa knullade också en gång. Men i övrigt försökte vi spara på oss eftersom vi alla utgick ifrån att det skulle bli en ordentlig orgie till kvällen.
Under middagen satt vi fortfarande nakna allihop och efter tag började tjejerna roa sig med att doppa brösten i maten och vinet som sedan vi andra fick lov att slicka av. Det märktes att detta gjorde framförallt Åsa väldigt kåt och när hon vid ett tillfälle hade hällt vin på brösten så kom hon och satte sig i mitt knä så att jag skulle kunna slicka henne ren. Eftersom jag hade ett praktstånd så satte hon sig över det och lät mig lugnt sjunka in i henne. Hon började rida mig samtidigt som jag försökte slicka hennes tuttar rena. Det blev startsignalen för en helt otrolig sexorgie. Innan kvällen var slut hade vi alla haft sex med alla i alla möjliga upptänkliga varianter. En häftig grej var när Anette red Martin och hon bad mig att jag också skulle tränga in i hennes mus. Hon böjde sig framåt och jag pressade mig längs Martins stånd in i hennes grotta. Det var otroligt skönt eftersom det blev väldigt trångt och att det blev en dubbel rörelse när både Martin och jag började stöta i henne.
Jag lyckades spruta två gånger den kvällen och efteråt var vi alla alldeles utmattade. När vi skildes åt efterhelgen kom vi överens om att träffas och ha gruppsex med varandra fler gånger.
 
Toppen