Helg med mersmak! del1

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag och min fru Lena hade blivit bjudna att tillbringa en helg tillsammans med våra vänner Tomas och Anette i deras sommarstuga. Det skulle dessutom komma ett annat par som vi inte kände som hette Martin och Åsa. På lördagsmorgonen packade vi i bilen och körde i väg till stugan som låg cirka en timmes färd bort. Vi såg verkligen fram emot ett par lata dagar i sommarvärmen.
Vi ägnade större delen av dagen åt att bara ta det lugnt nere vid vattnet med att bada, sola, fika och umgås. Martin och Åsa var riktigt trevliga och det kändes som om vi känt varandra hur länge som helst. Eftersom det inte fanns någon annan som kunde se oss och umgänget kändes väldigt ledigt var det ingen som gjorde några större ansträngningar att skyla sig när vi bytte om. Tjejerna tog ibland också av sig överdelarna när dom solade. Jag konstaterade att alla tre tjejerna hade mycket snygga kroppar. Anette var lite härligt mullig utan att vara tjock och hade stora fylliga bröst och en stor men fast rumpa. Åsa var ganska smal men med fina former, hennes bröst var något extra, medelstora och nästa helt klotrunda utan tendens till att hänga, bröstvårtorna hade jag bara skymtat när hon bytte om men dom var knoppiga med ganska små ljus vårtgårdar. Lena är som en blandning mellan dom andra tjejerna. Hon är ganska smal och har runda stora bröst som hänger på ett klädsamt sätt, men framförallt har hon en otroligt snygg rumpa som hon ofta ramar in med stringtrosor. Det var alltså en strålande utsikt när man tittade sig omkring. Vi killar såg ur mitt perspektiv inte så illa ut heller så tjejerna kunde nog njuta av utsikten också. Lena bekräftade det genom att viska till mig
- Visst är det mysigt att umgås så nära halvnakna snygga kroppar, sa hon samtidigt som hon la handen högt upp på insidan av mitt lår.
Jag reagerade direkt på beröring och min kuk svällde snabbt. Lena log mot mig och gav mig en puss på munnen så jag förstod att nog var ganska kåt, vilket gav förhoppningar om lite sängtummel till nattadags.
Senare på eftermiddagen gick vi upp till huset och började laga middag tillsammans och drack lite drinkar. Efter middagen satte vi oss ute på verandan och fortsatte prata, dricka och ha det riktigt trevligt. Vi satt parvis ihopkrupna och kelade lite grann med varandra. Efter en stund började vi prata om att det alltid var skönare att kyssas och hångla dom första gångerna med någon och att den känslan försvann efter ett tag. Då sa plötsligt Lena något oväntat.
- Ska vi inte ta ha en liten hångellek tillsammans och hångla lite över äktenskapsgränserna i samförstånd, för att se om vi kan få uppleva den känslan igen.
Jag förstod att det var alkoholen som hade suddat ut gränserna på alla lite grann för alla tyckte det var en kul idé.
- Bara alla är med på det, sa Martin. Om någon tycker det känns fel så bryter vi alla på en gång.
Det instämde alla i, för ingen var väl intresserade av något svartsjukebråk. Tomas gick och hämtade en äggklocka och vi kom överens om att vi skulle vara tillsammans med varje partner i fem minuter och sedan byta. Vi försäkrade oss också om att alla fortfarande var med på det hela och att det var bra för vem som helst att bryta leken när som helst. Vi killar satt kvar på våra platser medan tjejerna bytte plats. Lena satte sig hos Martin och Anette kom över till mig. Det kändes lite konstigt till en början men Anette log mot mig och pussade mig lätt på munnen, jag pussade henne tillbaka samtidigt som jag tog hennes händer i mina. Vi satt så en liten stund och bara små pussades innan vi omfamnade varandra och började kyssas djupare. Det var faktiskt väldigt upphetsande att få kyssa en tjej för första gången. Våra tungor virvlade runt varandra och våra kroppar satt så tätt intill varandra att jag tydligt kände hennes bröst mot min bröstkorg. Jag fick snabbt ett praktfullt stånd innanför byxorna vilket Anette naturligtvis kände men det verkade inte störa henne ett dugg utan hon satt lugnt kvar och bara lät lemmen trycka mot henne.
Äggklockan ringde och alla tjejerna reste sig upp. Anette gav mig en sista puss och ett ljuvligt leende.
- Tack, det var jätteskönt! Sa hon lyckligt.
- Vill ni fortsätta eller är det någon som vill bryta? Frågade Tomas.
Ingen sa något på en liten stund och alla höll med om det var en kul och skön lek och gärna fortsatte. Tjejerna bytte plats en med varandra så att Åsa kom och satte sig hos mig. Jag och Lena bytte hastigt blickar med varandra som sa oss det var ok för båda två att ge sig hän. Eftersom vi nu var lite uppvärmda kom Åsa och jag igång med kyssandet på en gång. Det var återigen lika skönt att kyssa en ny tjej för första gången. Våra händer började bli mer och mer vågade vi smekte varandra på ryggarna, höfterna och låren. Hon var inte riktigt lika still med höfterna som Anette utan gned sig lite grann mot mitt stånd Det var otroligt skönt och jag ville gärna känna på hennes tuttar men visste om jag skulle våga. Kanske hon skulle bli sur för att jag gått för långt och Lena kanske skulle tycka att jag gått över gränsen. Jag behövde dock inte fundera över saken så länge eftersom klockan snart ringde. Med viss svårighet särade vi på oss och Åsa reste sig och gick bort mot sin man.
Lena kom och satte sig i mitt knä och nu när jag visste att det var fritt fram stack jag in en hand under hennes linne och kupade en hand runt ena bröstet Lena började i sin tur att jucka sitt underliv mot min kuk.
- Det verkar som om vi tjejer har gjort ett bra jobb för ni har rejäla stånd alla tre. Viskade hon i mitt öra.
- Det är klart vi får med sådana läckerheter i knäet, svarade jag. Men jag har saknat att få känna på lite kvinnligheter, fortsatte jag samtidigt som klämde till på hennes bröst.
- För min del får du gärna tafsa på Åsa och Anette, var du vill och hur mycket du vill bara jag får känna på Martin och Tomas.
Jag tittade lite frågande på henne och hon nickade bekräftande för att visa att hon menade allvar.
- Hoppas bara att dom andra är med på gå så långt, sa hon.
- Vi får väl testa dom, sa jag samtidigt som klockan ringde igen.
Anette kom över till mig för andra gången och vi gav oss i kast med kyssandet direkt. Den här gången förde jag in mina händer under hennes topp så att jag kunde smeka hennes nakna hud, jag ände mig dock lite osäker på hur framfusig jag skulle våga vara. Jag såg i ögonvrån hur Lena förde Martins hand till sin byst utanpå kläderna, vilket fick att tänka att nu får det bära eller brista. Jag förde min hand till Anettes härliga tuttar och la handen lätt på utsidan av ena bröstet för att invänta hennes reaktion. Hon verkade tycka att det var helt i sin ordning för hon vred överkroppen lite grann så att jag kunde komma åt att känna på henne bättre. Jag tog det som en invit och började smeka och klämma lätt på bröstet utanpå BH:n. Anette började stöna lite mer nu och hennes händer blev mindre aktiva samtidigt som hon roterade sitt underliv mot mitt, så jag förstod att hon gillade mina smekningar. Jag ville nu känna mer hud så jag försökte få in min hand innanför kupan vilket visade sig vara lite trångt och bökigt så Anette förde sina händer bakom sin rygg och knäppte upp BH-spännet så att jag fick full frihet att smeka hennes kullar och pilla på bröstvårtorna. Nu ringde klockan igen och Anette reste sig. Jag kastade en blick mot Martin och Lena och såg att hon när hon reste sig drog sin hand ur Martins skrev.
- Ska vi inte ta och gå in och fortsätta den här leken på allvar? Frågade Anette.
Alla mumlande instämmande och Åsa kom och tog min hand och drog in mig i vardagsrummet. Vi satte oss i soffan och nu hade hämningarna släppt helt så jag stack direkt in händerna under hennes tröja. Jag märkte att också hon hade knäppt upp sin BH så det var fritt fram till hennes bröst. Hon började knäppa upp min skjorta och jag såg att dom andra också började ta av varandra kläderna. Jag drog Åsas tröja upp över huvudet och hon slängde av sig BH:n. Vi började tungkyssas djupt och lät våra händer nyfiket utforska varandras nakna hud. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan böjde mig ner och sög in ena bröstvårtan i munnen. För en bröstälskare som jag var det underbart att få leka med dessa bröst som var bland dom vackraste jag någonsin sett och definitivt dom läckraste jag någonsin haft i min mun. Hon verkade njuta rejält och jag förstod att hennes byst var en mycket stark erogen zon. Medan jag omväxlande sög och knådade hennes båda tuttar så kände jag hennes hand lägga sig i mitt skrev och sakta runkade min kuk utanpå byxorna. Jag juckade tillbaka och hon började knäppa upp byxorna och strax därefter kände jag för första gången på många år hur en annan än Lena greppade tag om snoppen. Jag reste på mig för att kunna dra av mig byxorna helt och hållet. När jag tittade mig omkring såg att dom andra fyra redan var helt nakna så både Åsa och jag kastade av oss våra sista plagg.
Anette stod framåtlutad med rumpan mot oss och höll på att suga av Martin. Det var en så upphetsande syn att jag inte kunde låta bli att dra handen uppför insidan på Anettes lår och dra över hennes mus. Jag kände att hon var helt rakad vilket överraskade mig, jag trodde inte det om henne och det var första gången jag kände på en renrakad fitta. Åsa drog bort min hand från Anette och satte den mot hennes mus.
- Nu får du ägna dig åt den här kissen istället, sa hon.
Det behövde hon inte säga två gånger, jag började ivrigt smeka och pilla henne på musen. Jag hade gått ner på knä framför henne där hon satt i soffan med vitt särade ben så jag hade full tillgång till hennes härlighet. Jag slickade hennes skåra och klitoris samtidigt som jag förde två fingrar in och ut i henne. Hon höll mitt huvud hårt och stönade högt. Efter en stund drog hon mig uppåt och jag kysste hela hennes kropp på min väg, och framförallt hennes bröst fick lite extra uppmärksamhet. När jag kommit upp till hennes ansikte kysste vi varandra och våra kön möttes och vi gned dom mot varandra. Min lem nästan sög in i hennes sjöblöta grotta. Jag förde min ståndare rytmiskt fram och tillbaka. Hon bromsade mig dock ganska snart och sa att hon ville rida mig i stället så jag satte mig i soffan och Åsa gränslade mig och började rida i ett skönt tempo. Nu kom Martin och Anette över till oss. Anette ställde sig tätt bakom Åsa och börjad med ena handen smeka Åsas mage, bröst och ner till hennes klitoris. Den andra handen masserade min pung mjukt. Martin ställde sig bredvid oss i soffan och sträckte fram sin kuk till sin frus mun. Hon började slicka och nafsa på den. Åsa och jag hade våra ansikten nära varandra så fick jag plötsligt en ingivelse och stack fram min tunga på hans kuk. Det kändes faktiskt helt naturligt och varken Martin eller Åsa reagerade nåt särskilt på det. Vi behandlade hans kuk med våra munnar tungor. Åsa hade också stuckigt in två fingrar i hans röv vilket han verkade gilla väldigt mycket. Efter en stund sa han att vi måste sluta innan det gick för honom.
Åsa klev av mig och Anette sa att nu så var det hennes tur. Hon ställde sig på alla fyra och jag var inte sen att rikta in mig i hennes rakade kön. Jag började jucka med hög hastighet och Anette verkade njuta av det. Lena kom över och ställde sig bredvid mig och började smeka och kyssa mig där jag stod på knä med kuken i en annan kvinnas fitta.
- Har du det skönt? frågade jag henne.
- Det är fantastiskt. Tomas var helt otrolig på att slicka.
-Åsas bröst föll väl dig i smaken, fortsatte hon, de är i alla fall ibland dom snyggaste jag har sett. Jag tror jag måste ta tillfället i akt att slicka tutte för första gången.
Hon lämnade mig och gick över till Åsa som blev knullad bakifrån av Martin och samtidigt sög Tomas kuk. Lena la sig under henne och tog hennes ena bröst i munnen och kramade det andra mjukt.
Nu var orgien i full gång och vi hamnade i en enda stor hög där alla gjorde det skönt för alla. Efter en stund hade vi alla knullat med alla och alla hade haft mun kontakt med allas kön och bröst. Ingen verkade bry sig om man tillfredställde en kille eller tjej även om jag tror att vi alla mest kontakt med det motsatta könet. Efter ett tag kunde vi killar inte hålla oss längre. Inom loppet av ett par minuter sprutade vi alla tre varsin jätte sats. Jag släppte min sperma på Åsas bröst efter att ha bröstknullat henne. Lena tog Martins sats i munnen, något som hon aldrig gjort förut.
Nu var alla utmattade och klockan var sen så vi gick och tvättade av oss och gick och la oss. Lena och jag gick och la nakna i en ganska smal säng. Jag låg bakom henne med min slaka snopp mot hennes rumpa och med ena handen kramandes hennes bröst. Jag tänkte att det här blir nog en trevlig helg.
 
Toppen