Helrakad?

crille

Ny medlem
Kön
Man
hmm kom o tänka på hur vi killar ska frisera oss där nere. Jag personligen gillar ju renrakade tjejer. men jag har inte en anning om hur tjejer vill att det ska se ut...ska det va renrakat ?

^_^
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er!
Jag kan ju bara svara på detta utifrån vad jag själv anser
o det är att pungen ska vara rakad o helst intill roten...
är mycket skönare o suga killen utan att få en massa hår i munnen.
 

emoo

Ny medlem
Kön
Man
Är helrakad, skönast så ..
började med att bara raka pungen men sen så vart det hela allt ihopa. :)

/emoo ^^,
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Men va fasen gör man om flickan tycker det sticks om man är rakad. Inte om man är nyrakad säger jag men men.... får ta snacket med henne helt enkelt :)
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Klart coolast att va helrakad!! Märker i duschen på gymet att allt fler yngre grabbs rakar sig helt... Klart fräschast!
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Klart man måste raka åtminstone pungen och roten samt ansa busken. De tjejer (och killar) jag har snackat med om saken är alla eniga om att det är både fult och störande med alltför mycket hår. Schysst att porrfilmsidealet håller på att slå igenom bland gemene man. Ju porrigare killar och tjejer, desto bättre.
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Jag gillar både när hon är renrakad. därför att hon ser då grymt fräsch ut där nere.
Och jag själv har alltid rakat, därför att jag tycker att det ser sexigt ut, och är skönt att smeka pungen då.
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Älskar helrakat, speciellt när man använt raklödder när man rakar sig. Det känns gudomligt efter det :)
 
Kön
Man
Jag är ganska felxibel. Tycker det är helt ok orakat ( min man är INTE så hårig av sig ändå..), men tycker det är kul och tändande när han överraskar med att ha rakat sig... Det blir en annan sorts sex orakat, men jag gillar variationen. Ibland ibland inte...

Själv är jag också ibland, ibland inte... Vilket uppskattas av gubben det med.
 
Toppen